×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ لهراسب رحمتی فرماندار شهرستان سیمرغ در بازدید از خبرگزاری ایرنا افزود: آب شرب شهرستان های جویبار ، ‌بخشی از بابلسر و بهنمیر از طریق زیر ساخت های مستقر در این شهرستان تامین می شود.

وی ادامه داد :‌ برای این منظور ۱۱ حلقه چاه با دبی آب ۵۰۰ لیتر در ثانیه تامین کننده آب شرب مورد نیاز این شهرستان ها هستند که بخشی از این حلقه های چاه برای شهرستان که در حوزه استحفاظی قائمشهر و تعدادی هم در سیمرغ قرار دارد.

فرماندار شهرستان سیمرغ گفت:‌ با وجود استقرار برخی از زیرساخت های آب شرب در شهرستان اما مدیریت تامین و نگهداری آن برعهده این منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات شهرستان سیمرغ اندک است ، ‌افزود:‌ حتی این اعتبارات در بیشتر مواقع جوابگوی نیازها و اجرای طرح های شهرستان نیست تا برسد به اینکه بخشی از این اعتبارات برای مدیریت آب این شهرستان ها هزینه شود.

رحمتی گفت :‌ به طوریکه در تعطیلات سه روزه اخیر بدلیل مشکلات بوجود آمده در زیرساخت های آب شرب و از مدار خارج شدن چاه هزینه های تعمیر و اصلاح این شبکه از اعتبارات شهرستان سیمرغ تامین و پرداخت شد. این در حالیست اعتبارات شهرستانی سیمرغ محدود و اندک است که نمی تواند جوابگوی نیازهای منطقه باشد.

فرماندار شهرستان سیمرغ گفت‌: البته اگر توجه استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تخصیص اعتبارات ملی و بحرانی نبود عملا انجام کارها در شهرستان با مشکل مواجه بود.

وی با تاکید بر اینکه این شهرستان تازه تاسیس به حمایت های بیشتر در حوزه تخصیص اعتبارات نیازمند است، ‌افزود:‌ نبود امکاناتی نظیر سالن آمفی تئاتر و دیواره حفاظتی حاشیه رودخانه تلار که از وسط این شهر می گذرد از جمله نیازهای این شهرستان است که بدلیل کمبود اعتبارات تاکنون این طرح ها اجرایی نشده است.

رحمتی گفت:‌ البته در این سالها اجرای طرح ایجاد سایت اداری از جمله طرح های مهم و شاخص شهرستان سیمرغ است که بدین طریق بخش عمده ای از مشکلات ادارات بواسطه اجاره نشین بودن مرتفع می شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false