×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ به مناسبت روز خبرنگار ، ۱۷ مردادماه آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور حجت الاسلام والمسلمین خانلری امام جمعه شهرستان ، لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ ، معاون ، رؤسای ادارات شهرستان در تالار ضیافت این شهرستان برگزار گردید.

امام جمعه شهرستان سیمرغ در بخشی از سخنان خود به صداقت و امانتداری به عنوان شاخص اول یک رسانه در انتقال خبر و پرسش و پاسخ اشاره و با توجه به قرار داشتن در ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان بیان داشت؛ امسال روز خبرنگار مصادف با ماه محرم و عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام است این بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب کبری سلام الله علیها و و امام سجاد(ع) رسالتی بزرگ بر دوش داشتند و نقش عظیمی در ماندگاری و جاودانگی حادثه عاشورا به عنوان«پیام آوران نهضت حسینی» داشتند اگر حوادث و جریانات جبهه حق و باطل در عاشورای حسینی بازگو نمی شد امروز دنیای پر تلاطم و پرسشگر از حقیقت عاشورا و قیام امام حسین (ع)بی اطلاع و یا در گمراهی و شناخت می ماند.

در ادامه رحمتی فرماندار سیمرغ ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی ، گفت: “روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.

وی گفت : نامگذاری روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار،یعنی ما باید منش،سیره و خط این شهید گرانقدر را ادامه دهیم ایشان راه شهید صارمی ر ا مسیر اخلاق،ادب و صداقت و دلسوزی ،مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توام با شهامت و حرکت در مسیر خوبی ها و نیکی ها معنی کردند.

فرماندار سیمرغ گفت : ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی ، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود.

والی شهرستان سیمرغ عنوان کرد ؛ بدون تردید خبرنگاران کسانی هستند ، دغدغه‌مند و کوشا که سعی دارند با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در زمینه‌های مختلف، اثرات نافعی را در اجتماع ایجاد کنند و با حرکت در صراط جهاد تبیین و تزریق روحیه امید در جامعه، رسالت خود را به نحو احسن ایفا کنند.

رحمتی به خبرنگاران گفت ؛ شما مشاوران ما هستید و در رسانه شهرستان درصدد انتشار اخبار صحیح و منطبق با واقعیت هستید و در این مسیر اهتمام دارید که مبادا دشمنان و بدخواهان از مطالب منتشره سوء‌استفاده کنند.

در پایان با اهداء لوح سپاس از تلاش های خبرنگاران و فعالین عرصه خبر و رسانه شهرستان تجلیل به عمل آمد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false