×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، مجتبی حبیب نژاد فرماندار سیمرغ در مراسم افتتاحیه پروژه تسطیح اراضی روستای ملاکلای بخش مرکزی سیمرغ اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۲۱ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات هزینه شده در هفته دولت مربوط به پروژه های بخش کشاورزی است، گفت:  پنج میلیارد ریال از اعتبارات نیز جهت بهره برداری از پروژه های برق رسانی می باشد.

فرماندار سیمرغ تصریح کرد: همچنین در این هفته شاهد کلنگ زنی چهار پروژه با پیش بینی اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش های راهسازی، مسکن مددجویی و ساخت دهیاری  هستیم.

حبیب نژاد با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید شاهد توسعه و پیشرفت حوزه کشاورزی بودیم،  گفت:  طبق آمایش سرزمینی که در سطح شهرستان سیمرغ انجام شد متوجه شدیم شهرستان سیمرغ شهرستانی کشاورزی است که با اعتبارات خوبی که دولت به بخش کشاورزی اختصاص داد توانستیم بر یک هزار هکتار  از اراضی سطح شهرستان سیمرغ تسطیح اراضی صورت دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از تسطیح اراضی ۲۶۰ هکتار از زمین های کشاورزی روستای ملاکلای سیمرغ هستیم،  اظهار کرد: با این اقدام شاهد افزایش تولید، ایجاد اشتغال و کاهش هزینه باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false