×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

​به گزارش رخداد شمال ، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان با اشاره به مشکلات ترافیک در استان بویزه در ایام تعطیلات خواستار توجه ملی برای رفع آن شد.

وی از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی مدیریت جهادی یاد کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید شاهد توسعه زیرساخت های مختلف در استان هستیم و افتتاح بیش از هفت هزار پروژه به ارزش هشت هزار میلیارد تومان از دستاوردها است.

وی با بیان اینکه سالانه حدود دو هزار میلیارد تومان پروژه در دولت تدبیر و امید افتتاح شده است افزود: از این میزان ۸۷۲ پروژه در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فلاح جلودار، کسب مدال طلای حسن یزدانی در مسابقات جهانی کشتی آزاد در فرانسه را تبریک گفت و افزود: مازندران پتانسیل های زیادی در حوزه های مختلف از جمله ورزش دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران با یکسری چالش های متعدد روبرو است گفت: پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید به بیش از هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی در بخش های مختلف از جمله تلاش ها برای رفع مشکلات بوده است.

وی درباره تولید بخش کشاورزی استان پیش بینی کرد امسال میزان تولید برنج بین پنج تا هشت درصد افزایش یابد و کشت مجدد برنج نیز در استان افزایش یافته است.

فلاح جلودار، تصریح کرد: علیرغم محدودیت و کمبود آب، وضعیت کشاورزی بویژه برنج هر سال با رشد روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه سال قبل سه هزار میلیارد تومان براثر سرما به باغات و محصولات کشاورزی خسارت وارد شده است، عنوان کرد: علیرغم مشکلات و کمبودهای موجود، مازندران در حوزه های مختلف پیشگام بوده است.

فلاح جلودار ظرفیت گردشگری مازندران را ملی دانست و گفت: زیرساخت های استان در حوزه راه های روستایی نیازمند تقویت است و در دولت تدبیر بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت شده اند.

وی با عنوان اینکه مازندران در تولید ۱۴ نوع محصول رتبه برتر کشور را دارد گفت: اگر آب مورد نیاز کشاورزی با توجه به میزان بارندگی و روان آب ها تامین شود، انقلابی در حوزه کشاورزی ایجاد می شود.

استاندار مازندران درباره وضعیت اشتغال در استان گفت: ۱۵ هزار شغل در استان از طریق فنی و حرفه ای، بهزیستی، کمیته امداد و صندوق کارآفرینی ایجاد شده است که ۳۰ درصد اشتغال را تشکیل می دهد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false