×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، محسن جهانشاهی رئیس بنیاد نخبگان مازندران در جلسه شورای اداری مازندران اظهار کرد: در سال ۹۴ الی ۹۵، ۲ میلیارد ریال جایز تحصیل و در سال ۹۵ الی ۹۶، ۱۴ میلیارد ریال جایزه تحصیلی دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: عرصه فناوری و ۹۰ شرکت دانش بنیان در استان مازندران مشغول فعالیت هستند و همچین از ظرفیت ۴۰ شرکت دانش بنیان و ۱۵ مرکز رشد برخودار هستیم.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران با اعلام اینکه با استفاده از ظرفیت نخبگان ۵ میلیون دلار صادرات محصولات تولیدی به خارج از کشور داشتیم، افزود: رتبه ششم کشوری در این بخش را در اختیار داریم ولی ظرفیت بسیار مناسبی از این بابت در استان وجود دارد.

این مسؤول ادامه داد: برای توسعه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه فعالیت علمی در استان مازندران از صندوق نوآوری شکوفایی ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص پیدا کرد.

جهانشاهی با اعلام اینکه رئیس بنیاد نخبگان در کارگروه پژوهش و فناوری عضو است، گفت: همکاری مناسبی از این بابت با استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و با استانداری قراردادهای پژوهشی منعقد کردیم و از ظرفیت نخبگان استفاده کردیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در سفر هیأت تجاری مازندران به ایتالیا، افزود: قرارداد با شرکت ایتالیایی برای تولید ماهیان خاویاری در استان مازندران نهایی شده است.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران با اعلام اینکه در مازندران ۲۲۲ معدن جواز فعالیت دارند، گفت: ۱۰۱ معدن در استان مازندران غیر فعال هستند که نیمی از معادن مشکلات زیست محیطی دارند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false