×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ محمدعلی نوبخت شامگاه شنبه در جمع مسئولان شهرستان با بیان اینکه ملاک ارزیابی مدیران ، پیگیری تحقق مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و اجرای به هنگام پروژه‌های کمیته برنامه ریزی است ، گفت: در راستای تحقق مصوبات سفر ریاست جمهور در مجموع برای ۱۳۹ پروژه اعتباری بالغ بر دو هزار ۲۹۲ میلیارد تومان مصوب شد که تا امروز برای ۴۶ پروژه اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص کامل یافته است.

محمدعلی نوبخت در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و۱۲۰۰ شهید گلگون کفن شهرستان ساری و تبریک پیشاپیش آغاز دهه مبارک کرامت و روز دختر گفت : جریان انقلاب الک و غربال ندارد و متعلق به همه گروه ها ، احزاب و اندیشمندانی است که دل در گرو پیشرفتِ ایران اسلامی دارند.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با اشاره به اینکه مشی دولت خدمتگزار سیزدهم در راه تحقق گزاره دولت مردمی در کنار تاکیدات موکد استاندار محترم مازندران، اقدام بموقع علیه فساد است افزود: دولت مردمی سیزدهم ، دولت مانور خدمت نیست بلکه دولت انشایِ عملی خدمت بی منت است.

وی در ادامه با بیان اینکه ملاک ارزیابی مدیران ، پیگیری تحقق مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و اجرای بهنگام پروژه های کمیته برنامه ریزی است گفت: در راستای تحقق مصوبات سفر ریاست جمهور در مجموع برای ۱۳۹ پروژه اعتباری بالغ بر ۲۲۹۲ میلیارد تومان مصوب شد که تا امروز برای ۴۶ پروژه اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومن اعتبار تخصیص کامل یافته است و عملیات اجرایی ۱۰ پروژه شاخص از قبیل تالار مرکزی ساری، مجتمع ۲۴ کلاسه حیات طیبه شهیدسلیمانی و مدرسه ۱۲ کلاسه شهید قائمی و… با اعتبار تخصیصی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است که با همراهی تمامی دستگاه های اجرایی بدنبال تکمیل بهره برداری از پروژه های باقیمانده هستیم.

محمدعلی نوبخت با اشاره به خطبه ۲۰۱ نهج البلاغه که أَیُّهَا النَّاسُ لاَ تَسْتَوْحِشُوا فِی طَرِیقِ الْهُدَى لِقِلَّهِ أَهْلِهِ، اى مردم در طریق هدایت از کمى پویندگانش وحشت نکنید گفت: وظیفه ما اعتماد سازی برای مردم و تجلی کارآمدی و اعتلای نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در جهت پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) است.

وی در ادامه اظهار کرد: ۳۶۷۷ واحد مسکن خودمالکی در شهرستان ساری در قالب ۳۱۱ پروژه انعقاد قرارداد با بانکهای عامل به منظور برخورداری از تسهیلات بانکی شده است و در حوزه مسکن روستایی نیز با تخصیص سهمیه ۸۱۲ واحد، منجر به انعقاد قراداد با متقاضیان به تعداد۶۳۴ واحد گردیده است و بزودی کلنگ زنی آزاد راه قائم شهر ساری و پروژه ۴۸۶ واحدی جهش مسکن گله دون انجام خواهد شد.

نوبخت فرماندار مرکز استان در این جلسه با اهدای لوح سپاسی از هانیه رستمیان ، اولین بانوی ایرانی مدال آور جهانی در رشته ورزشی تپانچه بادی و آقای امیرحسین میانرودیان قاری نوجوان و برجسته ساروی تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

 

لازم به ذکر است در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی که به میزبانی کشور آذربایجان و در شهر باکو برگزار شد در رقابت های تپانچه ۲۵ متر زنان، هانیه رستمیان، تیرانداز تیم ملی ایران ، بعد از صعود به فینال در جایگاه دوم این مسابقات ایستاد و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت‌ها نماینده چین قهرمان و آلمان سوم شد.

این نخستین مدال جهانی تپانچه زنان ایران است که توسط هانیه رستمیان ، دختر المپیکی ایران به دست آمد.

وی اظهار داشت: با تزریق بموقع منابع اعتباری ، ۱۰ طرح عمرانی شاخص از جمله تالار مرکزی ساری ، مجتمع ۲۴ کلاسه حیات طیبه شهید سلیمانی و مدرسه ۱۲ کلاسه شهید قائمی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است که با همراهی تمامی دستگاه های اجرایی بدنبال تکمیل و بهره برداری از دیگر طرح های عمرانی مصوب سفر رئیس جمهور به ساری هستیم.

وی گفت: وظیفه ما اعتماد سازی برای مردم و تجلی کارآمدی و اعتلای نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در جهت تحقق منویات رهبری است و برای تحقق ان مهم بدون شک باید از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده کرد.

وی از آغاز عملیات اجرایی آزاد راه ساری به قائم شهر و همچنین طرح ۴۸۶ واحد جهش مسکن در منطقه “گله دون” ساری در آینده نزدیک خبرداد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false