×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علیرضا شریعت فرماندار آمل در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب که محدودیت زمانی فعالیت اصناف بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا است و برای همه مشاغل به استثنای مشاغل سطح یک لازم الاجرا می باشد گفت: رعایت کامل محدودیت کرونایی جدید صنفی برای همه مشاغل لازم و برخورد با متخلفین دستورالعمل‌های کرونایی جدید بدون هرگونه اغماض خواهد بود.

وی با اشاره به حساسیت شهرستان آمل در شیوع ویروس کرونا ، گفت : سلامتی مردم آمل برای ما از هر مساله دیگری مهم تر است و به همین خاطر در اجرای محدودیت های کرونایی هیچ کوتاهی نباید صورت گیرد.

فرماندار آمل تاکید کرد : برای نظارت هرچه بیشتر بر رعایت محدودیت و پروتکل های بهداشتی اکیپ‌ها و گشت های بازرسی به صورت خیابان محور مستقر شدند و هر اکیپی شامل نمایندگانی از فرمانداری ، سپاه، نیروی انتظامی ، اصناف ، صنعت و معدن و بهداشت خواهد بود.

شریعت این تقسیم بندی را بر اساس جغرافیای شهر آمل و نظارت هرچه بیشتر عنوان کرد و افزود : پنج اکیپ نیز برای پنج بخش شهرستان آمل به مدیریت بخشداران مستقر و در حال گشت زنی هستند.

فرماندار آمل از رعایت محدودیت های جدید کرونایی در دومین روز اجرا در شهرستان ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: بر اساس بررسی میدانی گشت های کرونایی، در دومین روز از اجرای محدودیت های صنفی ۹۰ درصد مشاغل شهرستان همکاری لازم را داشتند و بموقع اقدام به تعطیلی واحد خود کردند.

شریعت با بیان این که در دو روز نخست سعی شد با اخطار و تذکر واحدهای متخلف به تعطیلی بر اساس زمان بندی مجاب شوند ، تاکید کرد: از امروز هم هرگونه تخلف و یا سهل انگاری همراه با پلمب واحد صنفی همراه خواهد بود.

وی گفت : در صورتی که واحد صنفی پلمب شود ، نه تنها تا پایان زمانبندی یک ماهه طرح در پلمب باقی خواهد ماند، بلکه با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شود.

فرماندار آمل همکاری مردم شهرستان را تاکنون عالی توصیف کرد و افزود : مردم آمل از سطح اجتماعی و فرهنگی بالایی برخودار هستند و به خوبی شرایط حساس شهرستان و سلامت همشهریان خود را درک می کنند.

شریعت به همراهی رسانه ها برای آگاه سازی مردم به عنوان نیاز اساسی در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: رسانه ها بیش از هر نهاد دیگری در متقاعد کردن مردم می توانند نقش آفرین باشند.

وی افزود : البته می دانیم که اجرای محدودیت های کرونایی بر معیشت و اقتصاد مردم بی تاثیر نیست ، اما باید با فرهنگ سازی سلامت و حیات مردم را بیش از هر چیزی در اولویت قرار دهیم و برای این کار رسانه تنها ابزار خواهد بود.

فرماندار آمل از رسانه های استانی و شهرستانی خواست در کنار مسئولان و کادر درمان مردم را نسبت به ویروس کرونا و تبعات همه گیری آن هوشیار و آگاه سازند.

طبق آخرین اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل در حال حاضر بیش از ۱۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند. از پنج بیمارستان آمل ، چهار بیمارستان به بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹ اختصاص یافته است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false