×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار رخداد شمال ، تیم خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته بیست وششم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصردوشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل میزبان تیم ایرانجوان بوشهر بود ودرنهایت شکست دور از انتظار ۲ بریک برابر میهمان جنوبی خود را درخانه متحمل شد.
تیم ایران جوان بوشهر دراین دیدار با ۲ گل ‘ مهدی قائدی’ کم سن و جوان خود با کسب ۳ امتیاز این مسابقه ارزشمند بیرون از خانه با ۲پله به رده سیزدهم جدول صعود کرد.
تیم خونه به خونه مازندران هم با ۳۸ امتیاز اندوخته گذشته خود و باقیماندن در رده نهم جدول رده بندی مسابقات، چشم به هشت هفته پایانی لیگ دوخته است.
شاگردان نادر دست نشان در تیم خونه به خونه مازندران که پس از ۲ پیروزی ارزشمند هفته های گذشته با انگیزه وغروربالایی در هفته بیست وششم پذیرای تیم ‘ ایرانجوان بوشهر’ که تا پیش ازاین مسابقه در رده پانزدهم جدول قرار داشت، به میدان رفتند.
تیم میزبان همانند دیدارهای گذشته این تیم درخانه بازی را نسبتا هجومی آغاز کرد و رفته رفته با متعادل شدن بازی، ۲ تیم سعی در کنترل بازی واستفاده از ضدحملات داشتند.
تیم ایرانجوان بوشهر که دراین مسابقه با انگیزه تر از میزبان متمول خود بازی را مدیریت کرده بود، دردقبقه ۴۳ توسط ‘ مهدی قائدی’ در موقعیت تک به تک با ‘حسین ناییجی’ دروازه بان تیم خونه به خونه قرار گرفت و شوت گل این بازیکن جوان ، ورزشگاه هفت تیربابل را در سکوت کامل فرو برد و ۲تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.
اما در نیمه دوم این مسابقه، نادر دست نشان با میدان دادن مازیار زارع، سیدجلال رافخایی و روح اله باقری قدرت تهاجمی تیم خونه به خونه را بیشتر کرد وبا در دست گرفتن نبض بازی وبا ایجاد چندین موقعیت خطرناک روی دروازه تیم ایرانجوان بوشهر تا آستانه باز کردن دروازه این تیم نیز پیش رفتند.
بازیکنان تیم خونه به خونه که دراین مسابقه از حمایت حدود سه هزار تماشاگر بابلی نیز بهره مند بودند، در دقیقه ۶۲ روی سانتر ارسالی ‘ سعید صادقی ‘ به ‘محمد غلامی’ در محوطه جریمه تیم ایرانجوان بوشهر، با یک ضربه سر زیبا، گل تساوی بخش خونه به خونه را به ثمر رساند.
خوشحالی بازیکنان وهواداران تیم خونه به خونه کمتر از ۲ دقیقه به طول نکشید که در دقیقه ۶۴با از دست رفتن یک موقعیت عالی برای خونه به خونه، ‘ مهدی قائدی ‘ جوان یک بار دیگر در موقعیت ضدحمله قرار گرفت و پس از جا گذاشتن مدافع خونه به خونه دروازه تیم میزبان را برای بار دوم باز کرد، تا امیدهای نادردشت نشان با خونه به خونه برای کسب سومین پیروزی ورسیدن به رده ششم جدول را برباد رفته ببینند.
هرچند خونه به خونه ای ها پس از گل دوم، چند موقعیت برای به تساوی کشاندن مسابقه داشتند، که با بی دقتی مهاجمان این تیم به هدر رفت تا تماشاگران بابلی در پایان این مسابقه ، مهدی قائدی جوان را تشویق کنند.
**توقف نساجی در دقایق پایانی
همچنین تیم نساجی مازندران هم که دراین هفته در اهواز به میدان رفته بود برابر تیم قعر جدولی استقلال این شهر با تساوی یک بریک متوقف شد.
نساجی تا دقیقه ۸۵ یک بر صفر از میزبان خود پیش بود که درنهایت با کسب یک امتیاز به قائمشهر برخواهد گشت.
تا پایان هفته بیست وششم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور تیم نساجی مازندران با ۳۹ و خونه به خونه با ۳۸ امتیاز به ترتیب در رده های هشتم ونهم جدول رده بندی لیگ دسته یک باشگاه های کشور قرار گرفتند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false