×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار رخداد شمال، سیدعلی قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در حاشیه افتتاح واحدهای مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان نوشهر در مزگاه اظهار داشت : ۴۱ پایگاه در قالب ۴۱۱ مدرسه و سه هزار و ۱۰۴ کلاس آماده پذیرایی و اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروز ۹۶ در استان مازندران است .
وی افزود : ۲۴۳ کلاس ویژه ، یکهزار و ۱۵۰ کلاس نوع (الف) و یک هزار و ۴۱۶ کلاس نوع (ب) به همراه ۲۹۵ کلاس نوع(ج)برای ارائه خدمات رفاهی برای فرهنگیان آماده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه یک هزار و ۲۲۳ نفر به عنوان عوامل اجرایی در این راستا فعالیت می کنند ، گفت : پذیرش مهمانان از ۲۸ اسفند ماه جاری آغاز می شود و تا ۱۳ فروردین ۹۶ ادامه دارد که به همکاران و خانواده درجه یک آنان شامل همسر ،فرزند ان تحت تکفل ،پدر و مادر خدمات ارائه می شود.
وی افزود : همچنین اردوگاه های میرزا کوچک خان و شهید چمران رامسر، شهدای دانش آموز میانرود ، خزر و جوانه در ساری به همراه اردوگاه مشهد مقدس آماده پذیرش از مهمانان فرهنگی در نوروز است.
قاسمی همچنین به اهمیت نوسازی مدارس مازندران تاکید کرد و گفت : تاکنون دو سوم از چهار هزار و ۶۰۰ مدرسه استان بازسازی و یا نوسازی شده و باید یک سوم بقیه مدارس مازندران نیز با تامین اعتبارات لازم عملیات نوسازی و باز سازی آن هرچه زودتر انجام شود.
در ایام نوروز ۹۵، حدود ۳۴۲ هزار و ۵۸۶ روز مسافر فرهنگی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شد.
۶ سوئیت اقامتی در نوشهر با اعتبار سه میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی شهرستان بازسازی و آماده استفاده شد که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش بهره برداری از آن آغاز شد.
این سوئیت های رفاهی شامل چهار واحد هر کدام با مساحت ۷۰ مترمربع در مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان مزگاه نوشهر و ۲ واحد با مساحت ۵۰ مترمربع در سیترا نوشهر ساخته و بهره برداری شد. ( رضازاده)

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false