×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال:  سید حسین سید صالحی که در زمان سرمربیگری ساکت الهامی به کادر فنی نساجی اضافه شده بود پس از قبول استعفا الهامی از سوی مالکان باشگاه، دیگر در تمرینات این تیم شرکت نکرد تا اینکه پس از صحبت با مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی، قرار شد دوباره جهت کمک به کادر فنی در تمرینات این تیم حضور یابد.
همچنین پس از اتفاقاتی که در بازی سپیدرود رشت و استقلال اهواز افتاد، عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با حجت الاسلام علیپور، رییس کمیته نظارت و بازرسی و صیانت از لیگ فوتبال ایران تماس گرفته و از ایشان خواست تا هفته های آخر لیگ را بیشتر مورد توجه قرار دهند.
عبدالحمید رمضانی در مورد اتفاقات دیدار سپیدرود و استقلال اهواز گفت: من اصلا دوست ندارم در مورد تیم های دیگر صحبت کنم ولی در این بازی اتفاقاتی افتاد که به هر حال موجب بدبینی می شود. لیگ به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و همه تیم ها چه آنهایی که مدعی صعود هستند و چه آنهایی که در حال سقوطند بالاخره انتظار دارند که بازی ها همانطور که تا کنون بدون مشکل برگزار شده باز هم همین روال طی شود.
رمضانی در مورد داوری بازی ها گفت: شما ببینید به طور مثال برای بازی ما از داوران جوان استفاده می شود و همین داوران به راحتی از چند پناتی که در این چند هفته باید برای نساجی گرفته می شد، چشم پوشی می کنند و از آن طرف توپی که به پای بازیکن می خورد را پنالتی می گیرند. من در پاکی آقای صالحی که از داوران جوان و پرتلاش فوتبال ایران هستند شکی ندارم ولی به هر حال اتفاقاتی در دیدار سپیدرود و استقلال اهواز افتاد که موجب بدبینی می شود و فکر می کنم برخی از تیم ها به صورت مهندسی شده به دنبال مظلوم نمایی هستند.
مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان اینکه در مورد این اتفاقات با حجت الاسلام علیپور هم تماس گرفته، ادامه داد: در تماس با رییس کمیته صیانت از ایشان درخواست کردم تا هفته های پایانی لیگ را بیشتر زیر ذره بین قرار دهند تا خدای نکرده در پایان لیگ حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.
رمضانی در پایان در مورد برتری نساجی مقابل مس رفسنجان افزود: به هر حال تیم ما چند هفته ای بود که نتیجه نمی گرفت و پیروزی مقابل مس رفسنجان برای ما خیلی لازم بود تا دوباره به کورس صعود بازگردیم. این هفته هم باید در مقابل استقلال اهوازی قرار بگیریم مانند نساجی تیمی ریشه دار است و برخلاف جایگاهی که در جدول دارد در سه هفته اخیر توانسته یقه بسیاری از تیم های خوب لیگ را بگیرد و برخلاف همه که این بازی را برای ما آسان قلمداد می کنند، من فکر می کنم دیدار با استقلال اهواز یکی از سخت ترین بازی های نساجی در این فصل باشد و امیدوارم متضرر شدن اهوازی ها از مسایل داوری در هفته گذشته منجر به زیان نساجی از مسایل داوری در این بازی نشود و بتوانیم با دست پر اهواز را ترک کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false