×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : بهمن صفری درنشست روسا ونوابین هیات اسکواش شهرستانهای مازندران که به میزبانی هیات اسکواش شهرستان آمل برگزار شد، با بیان این مطلب که هیات اسکواش آمل با برنامه است و از رئیس هیات اسکواش این شهرستان حمایت همه جانبه خواهیم کرد گغت : هیات اسکواش آمل در مدت کوتاهی که ‘ حسین زیبافر’ از سوی هیات استان به عنوان رئیس آن معرفی شده برنامه های رو به جلویی داشته که مورد حمایت واستقبال است.

وی اضافه کرد: رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل در چنین وضعیتی که هیات های ورزشی برغم مشکل بودجه ای به دنبال رشد وتوسعه این رشته ورزشی درشهرستان هستند، حمایت کند، متاسفانه برخلاف روش ومنش ورزشی ،چوب لای چرخ هیات می گذارد.

وی گفت : این در حالی است که شهردار، اعضای شورای اسلامی این شهر و رسانه ها اکنون در کنار این هیات و این نشست مهم استانی هستند، این کاری پسندیده نبود که رئیس اداره ورزش وجوانان به هردلیلی دراین جلسه حضور نداشته باشد.

رئیس هیات اسکواش مازندران بااشاره به اینکه درسالهای اخیر هیات اسکواش درآمل فقط در حد یک اسم هیات بود وهیچ فعالیتی نداشت، اضافه کرد: اکنون این هیات درآرامش به سر می برد و طبق برنامه های کاری خود وحضور هیات رئیسه قوی با حضور چهره های مطرح شهری درحال فعالیت است.

صفری اضافه کرد: ما در هیات استان به دنبال فعال بودن وپویایی هیات ها هستیم ودراین زمینه هیچ تعارفی نخواهیم داشت.

رئیس هیات اسکواش مازندران همچنین به صعود ۱۶ پله ای این هیات در ارزیابی عملکرد هیات های استانها از سوی فدراسیون اسکواش اشاره کرد وگفت: از زمانی که در کمتر از ۲سال گذشته هیات استان را تحویل گرفتم در مکان هیجدهم کشوری حضور داشتیم واکنون با پیشی گرفتن از برخی استانهای مدعی، بعد از تهران با امکانات ویژه اش، درمکان دوم قرار داریم.

صفری اضافه کرد: این درحالی است که هیات اسکواش مازندران در بخش همگانی کردن این رشته ورزشی در کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این افتخارآفرینی ها در حالی توسط هیات استان درحال کسب است که متاسفانه برخی اموال هیات را اداره ورزش وجوانان ساری دراختیار دارد و به هیات واگذار نمی کند.

رئیس هیات اسکواش مازندران همچنین از برگزاری مسابقات اسکواش قهرمانی ونیز لیگ ساحلی باشگاه های کشور به میزبانی این استان درسال آینده خبر داد وگفت: به دنبال آن هستیم تا با افزایش کورت های مجهز اسکواش درشهرهای مازندران، مسابقات معتبر بین المللی را دراستان میزبانی کنیم.

صفری افزود: اکنون تیم شهدای مدافع حرم مازندران درلیگ برتر اسکواش مردان وتیم بابل در لیگ دسته یک زنان کشور حضور دارد واین نشان از اهتمام جدی استان به امر تیمداری نیز هست.

وی اضافه کرد: هر هیات شهرستانی که در سال آینده به هیات استان اعلام کند که توان حضور در لیگ های کشور را دارد، این هیات برای کسب سهمیه رایزنی وامتیاز آن را برای شهرستان متقاضی اخذ خواهد کرد.

در این نشست همچنین از سوی نایب رییس امور بانوان ونیز روسای ونواب رییسان اسکواش شهرستانهای مازندران برتوسعه وهمگانی کردن اسکواش درشهرستانها، اولویت دادن به مدارس اسکواش ودوره های مربیگری پیشرفته در مازندران تاکید شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false