×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ نشست هم اندیشی مسئولان دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران با دانشگاه علمی و کاربردی مازندران به منظور هم افزایی و توسعه کارآفرینی و تعالی دو دانشگاه در محل دانشگاه علمی و کاربردی استان مازندران برگزار گردید.

دکتر حیاتی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران در این مراسم ارتباط مراکز دانشگاهی با صنعت را عامل مهمی در ارتقا و به روز شدن آموزش خواند و گفت: آموزش باید در راستای کارآفرینی و کارآفرین شدن دانش آموختگان دانشگاهی گام بردارد.

وی اهمیت دادن به طرح های پژوهشی و حمایت از آنها را موجب ایجاد اشتغال و خود اشتغالی در نسل جوان کشور خواند و عنوان کرد در این راستا گزینش و انتخاب اساتید توانمند، علاقمند و دلسوز در توسعه مهارت آموزی و پرورش کارآفرین ماهر حائز اهمیت می باشد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران افزود: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای دارای ابتکارات، دست ساخته ها و طرح های کاربردی بسیاری می باشند و برگزاری رویداد نمایشگاه دست ساخته ها و توانمندی های دانشجویان دو دانشگاه و بصورت استانی در تنویر افکار عمومی جامعه و تبیین نقش والای آنها مؤثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: تهیه و اجرای تفاهمنامه با امضای رؤسای محترم دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه علمی و کاربردی، برگزاری میزگرد تخصصی کارآفرینی با محوریت هدایت تحصیلی با استفاده از رسانه ملی در صدا و سیما، و برگزاری نشست های تخصصی بین معاونین و کارشناسان حوزه های آموزشی و پژوهشی به هم افزایی و توسعه علمی استان و نیز ایجاد کارآفرینی خواهد انجامید.

دکتر جعفری رئیس دانشگاه علمی و کاردی استان مازندران نیز در هم اندیشی با استقبال از برگزاری چنین جلساتی، آمادگی خود را جهت برگزاری نشست های تخصصی بیشتر و نمایشگاه مشترک دست ساخته های دانشجویان دو دانشگاه اعلام نمود و با اشاره به اهمیت طرح های پژوهشی و حمایت از این طرح ها در ایجاد خود اشتغالی و معرفی بیشتر این دو دانشگاه کارآفرین را کار ارزشمند دانست.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false