×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، احمد حسین‌زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در نشست با خبرنگاران مازندران با تاکید بر اینکه رسانه یک ضلع توسعه است ، افزود: پررنگ تر کردن نقش رسانه ها در پیشرفت و توسعه استان از خواسته های مهندس اسلامی استاندار مازندران است.

وی دستگاه های استان را به برقراری ارتباط صمیمانه و نظام مند با رسانه ها دعوت کرد و ادامه داد : از پتانسیل و ظرفیت رسانه ها در استان به خوبی استفاده نشده است.

حسین زادگان با تاکید بر اینکه امنیت پایه ایجاد نشاط اجتماعی و سلامت در جامعه است ، افزود: ما در حوزه سیاسی به دنبال نشاط اجتماعی و با نشاط کردن احزاب و همچنین در حوزه اجتماعی به دنبال بهتر کردن وضعیت سلامت در جامعه هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: دولت تدبیر و امید اعتقاد دارد باید فضای رسانه ای در کشور آزاد باشد زیرا این آزادی باعث می شود مدیران فضای امنی برای انجام تخلف نداشته باشند.

وی با اشاره به ابلاغ حقوق شهروندی از سوی رئیس جمهور، تصریح کرد: بازرسین محسوس و نامحسوس را جهت رعایت حقوق شهروندی در استان فعال کرده ایم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه تمامی دستگاه ها موظف به رعایت حقوق مردم هستند ، افزود: تکریم ارباب رجوع برای دولت خط قرمز است که نباید به آن کم توجه بود.

حسین زادگان افزود: بعضی عملکرد ها در گذشته باعث شده است تا مردم نسبت به سیستم اداری کم اعتماد شوند.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران بر اساس ۲۵ شاخص ، ارزشیابی می شوند ، ادامه داد: بهترین مدیر فردی است که در تمامی این شاخص ها نمره متوسط به بالا بگیرد .

حسین زادگان تصریح کرد: ارتقا کمی و کیفی تشکل های مردم نهاد یکی از جهت گیری های اصلی استانداری مازندران می باشد.

وی با بیان اینکه به دستور رئیس جمهور میز خدمت در راستای عملیاتی کردن حقوق شهروندی در ادارات فعال شده است ، افزود: با توجه به سیاست های ابلاغی دولت ۳۰ درصد از مسئولیت های دولتی تا پایان دولت دوازدهم به بانوان اختصاص داده خواهد شد.

 حسین زادگان ادامه داد: اعتقاد داریم همه می توانند اشتباه کنند و اشتباه کردن فقط مختص بانوان نیست لذا آزمون و خطا را باید برای تمام آقایان و بانوان انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: در حوزه آسیب های اجتماعی نیاز به اطلاع رسانی و افزایش آگاهی در جامعه داریم تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در راستای توسعه مازندران باید از واگرائی خارج شویم ، افزود: سعی می کنیم با کمترین هزینه مدیران را منصوب نمائیم و با حوصله و دقت بیشتری مدیران را انتخاب نمائیم یعنی دقت را فدای سرعت در انتصابات نمی کنیم.

حسین زادگان با اشاره به نقش نخبگان در توسعه استان ، افزود:‌ نخبگان را نباید به دلایل سلایق سیاسی از دور خارج کرد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه گاهی رئیس جمهور می خواهد فردی را به عنوان وزیر منصوب کند ولی مورد فشار قرار می گیرد و این ایراد بزرگی است ، اظهار داشت : استاندار مازندران هم گاهی می خواهد فردی را منصوب نماید تحت فشار گروه های فشار رسمی و غیررسمی قرار می گیرد.

حسین زادگان افزود: اگر قرار است دولت پاسخگو باشد لذا باید مدیران را با اختیار انتخاب نماید ، ناجوانمردانه است یک مدیر را فرد دیگری انتخاب کند ولی استاندار پاسخگوی عملکردش باشد.

وی ادامه داد : بعضی افراد فراموش کردند تا دیروز چه خبر بوده است، استاندار مازندران چارچوبی را مشخص کرده است که مدیران منصوب باید معتقد به تفکرات و سیاست های دولت باشند.

 احمد حسین زادگان با تاکید بر اینکه دولت روحانی مظلوم ترین دولت بعد از انقلاب است ، افزود: دولت روحانی یک جاهائی نمی تواند از خودش دفاع کند زیرا در دفاع هم مورد حمله قرار می گیرد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه غرب استان مازندران در بسیاری از موارد مورد بی توجه ای قرار گرفته است ، افزود: باید استان مازندران را یکپارچه دید و کاستی ها را به صورت متوازن از بین برد.

حسین زادگان با تاکید بر اینکه فرمانداران موظف هستند در حول سیاست های ابلاغی دولت کار کنند ، تصریح کرد: برای مبارزه با اعتیاد نیاز به عزم همگانی است زیرا در حوزه های اجتماعی باید از ظرفیت های مردمی نیز استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در پایان گفت : اقدامات خوبی در حوزه مبارزه بامواد مخدر در استان انجام شده است ولی باید همه با هم بیشتر تلاش کنیم تا آسیب های اجتماعی مانند آمار اعتیاد و طلاق در استان کاهش یابد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false