×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ احمد حسین زادگان سرپرست استانداری مازندران در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان وزارت کشور در ساری افزود: ایجاد نشاط ، شادابی ، تندرستی و سلامتی از ثمرات ورزش است و ورزش بانوان باید توسعه یابد.

سرپرست استانداری مازندران بر لزوم توسعه ورزش بانوان تاکید کرد و گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه بانوان یک نگاه ویژه و اساسی است.

وی با قدردانی از توجه وزیر کشور به تقویت دو بعد مادی و معنوی کارکنان گفت : نشاط و شادابی کارکنان دولت زمینه خدمت بهتر و موثرتر را به مردم فراهم می کند.

حسین زادگان بیان داشت: باید به ظرفیت بانوان در بخش های مختلف توجه شود و سیاست دولت مبنی بر به کارگیری ۳۰ درصدی بانوان در مناصب دولتی می تواند زمینه تحرک و پویایی مدیریتی در ادارات را فراهم کند .

وی از تیم های شرکت کننده در دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان وزارت کشور، استانداری ها و سازمانهای تابعه تقدیر کرد و گفت که نباید فقط به این مسابقات بسنده شود بلکه بانوان همواره باید ورزش را در زندگی روزمره به طور جدی دنبال کنند .

دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان وزارت کشور، استانداریها و سازمانهای تابعه با حضور ۲۴ تیم در رشته دارت و ۱۴ تیم در رشته والیبال به مدت پنج روز در مجتمع فرهنگی ، رفاهی و ورزشی وزارت کشور در خزرآباد ساری برگزار شد .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false