×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکترحقی فام معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور و سخنگوی صنعت برق ایران در حاشیه رونمایی از سامانه مانیتورینگ تعمیرات و نگهداری شبکه‌های توزیع برق کشور در مازندران با بیان اینکه وزارت نیرو در سال ۹۸ برنامه‌های متعددی در بخش تولید، انتقال و توزیع برق خواهد داشت، گفت: با اجرای این برنامه‌ها خاموشی در کشور به صفر می‌رسد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور از اجرای یازده برنامه ملی در زمینه توزیع برق برای پایان دادن به خاموشی‌های مکرر در سال آینده خبر داد.

وی افزود: یازده برنامه ملی در بخش توزیع برق کشور برای کاهش خاموشی‌های سال ۹۸ در نظر گرفته شده است که به تدریج اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر کشور راه اندازی سامانه مانیتورینگ را از برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این سامانه، پایداری شبکه حفظ و نوسانات برق کاهش می‌یابد.

حقی فام به ضرورت تعمیرات پیش گیرانه و به روز رسانی تجهیزات شرکت توزیع نیروی برق در مقابل بلایای طبیعی اشاره کرد و افزود: این سامانه ملی توسط دفتر نظارت بر بهره برداری توانیر با همکاری شرکت توزیع نیروی برق مازندران تهیه شده و به بهره برداری رسید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false