×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛  گوشه‌گوشه استان لاله‌خیز و قهرمان‌پرور مازندران با  «الله اکبر» مردم مسلمان و همیشه در صحنه، جلوه‌گاه خشم و انزجار از رژیم کودک‌کش و متجاوز صهیونیستی شد.

 

بار دیگر مردم مازندران در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در لبیک به مقتدای زمان خویش وارد میدان شدند تا حقانیت ملتی را به اثبات برسانند که ۷۰ سال است با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کرده است.

امروز مردم دیار علویان از ۵۷ میعادگاه تعیین‌شده این استان برای سی و هشتمین سال، راهپیمایی روز قدس را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آغاز کردند و تا ساعاتی دیگر در نماز وحدت‌آفرین جمعه نیز شرکت خواهند کرد، آنها با این حضور حماسی و عزت‌مندانه خود که هرسال باشکوه‌تر می‌شود؛ نشان دادند که با درک صحیح و بصیرت وصف‌ناشدنی از شرایط بین‌المللی در این مقطع از زمان، همچنان حساب همه معضلات و گرفتاری‌های خود را از مسئله اول جهان اسلام یعنی آزادی قدس شریف جدا می‌دانند و همچون همه آزادی‌خواهان جهان چشم به انتظار موعودی دارند که روزی از روزها خواهد آمد و مظلومان و مستضعفان و ستمدیدگان جهان را بر مسند عزت و اقتدار خواهد نشاند.

زن و مرد، پیر و جوان در مرکز مازندران با حضور گسترده خود در روز جهانی قدس، این میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی، دفاع از مظلوم را فریاد می‌زند.

مردم روزه‎دار ساری با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر به ندای امام و رهبری لبیک گفتند.

 امروز و در سی و هشتمین راهپیمایی روز جهانی قدس یک بار دیگر مردم ولایی و انقلابی مازندران در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به صحنه آمدند.

 

همه آمده بودند، از زن و مرد و پیر و جوان، آمده بودند که بگویند مردم مظلوم و بی‎دفاع فلسطین را از یاد نبرده‎ایم و تا آزادی قدس شریف از پای نخواهیم نشست.

 

همه آمده بودند، آمده بودند که هم صدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند و بگویند که تا محو کامل این غده سرطانی از روی زمین راهی نمانده و تعبیر این سخن امام خمینی(ره) نزدیک است.

همه آمده بودند، آمده بودند که بگویند همچون همیشه تاریخ حق ماندنی و باطل رفتنی است، پس وای بر خبیثان خناثی همچون آمریکا و اسرائیل که می‌پندارند، کابوس‎های شومشان روزی تعبیر می‎شود.

همه آمده بودند، آمده بودند که به تاسی از معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه‎شان مسئله فلسطین هنوز هم اولویت اصلی جهان اسلام است و نقشه و مکر هیچ مکاری نمی‎تواند مسلمانان جهان را از این مهم غافل کند.

همه آمده بودند که صدای مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین را به گوش جهان برسانند، تا هر مردم و زن آزاده‎ای به هر دین و آئینی در حمایت از مظلومین فلسطین به پا خیزند و اینگونه رژیم جعلی و کودک‎کش اسرائیل را به انزوا بکشانند.

همه آمده بودند، تا بگویند که خون شهدا نهال‎های تازه رسته مقاومت و پایمردی در برابر ظلم و جور ظالمان را آبیاری کرده و به درختانی تنومند و استوار تبدیل می‎کند.

همه آمده بودند، تا در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا از تل‎آویو به قدس شریف حمایت خود را از استقلال فلسطین و آزادی قبله اول مسلمین اعلام کنند.

همه آمده بودند که به مردم مقاوم فلسطین بگویند، تنها نیستند و همه زنان و مردان ایران اسلامی و دیگر آزادیخواهان جهان یاری‎گر و حامی نهضت مقدس آنان بوده و تا آزادی کامل قدس شریف دست از این حمایت برنمی‎دارند.

همه آمده بودند، تا با سر دادن شعارهای “مرگ بر اسرائیل”و ” مرگ بر آمریکا” اعلام کنند که آمریکا و اسرائیل همچنان دشمن شماره یک جهان اسلام و مسبب اصلی جنایات منطقه و جهان هستند.

همه آمده بودند، تا تفسیر آیه شریفه “إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَهٌ” بوده و به برادران دینی خود در فلسطین و سرزمین‎های اشغال بگویند که برادران مسلمان شما در ایران اسلامی تا رهایی از بند ظلم و آزادی قدس شریف در کنارتان می‎مانند.

قصه دلدادگی مردم این سرزمین به علی(ع) و فرزندان علی(ع) قصه دیروز و امروز نیست و برگرفته از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است که سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل می‌شود.

کشوری که نخستین قبله گاه جهان است مورد بی‌احترامی وهابی‌های عربستانی و دیگر حامیان است که عصای رژیم صهیونیستی شدند و این گونه شد که فلسطینیان ایران را پناه خود در عرصه‌های بین‌الملل می‌دانند چراکه بدون هیچ چشم‌داشتی مردم ایران سال‌ها در اوج ناملایمات دشمنان و تحریم‌ها به میدان می‌آیند.

فرزندان انقلاب اسلامی، دست از اعتقاد و ایمان خود برنداشتند و عاشقانه مدافع حرم ولایت و انبیا هستند و امروز محکم‌تر از گذشته پای ارزش‌های این انقلاب ایستاده‌اند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false