×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ سید محمد علی رضازاده  دبیر اسکواش ساحلی ایران در گفتگو با خبرنگاران قدس را نماد وحدت و همبستگی ملت های مسلمان دانست و گفت : برگزاری این راهپیمایی در سراسر جهان یک وظیفه انسانی است.

رضازاده گفت : ظلم و جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین بخشودنی نیست و به طور قطع جبر تاریخ حکم می کند که این رژیم غاصب نابود شود.

وی دفاع از ملت مظلوم فلسطین را دفاع از اسلام و مسلمانان دانست و یادآور شد : همان طوری که امام راحل فرمودند روز قدس روز جهان اسلام است پس همه کشورهای مسلمان بایستی یکپارچه و منسجم شعار نابودی این جرثومه فساد را سردهند.

دبیر اسکواش ساحلی ایران شرکت آحاد مردم در این راهپیمایی را ادای دین به مردم مظلوم فلسطین و وظیفه شرعی و الهی هر فرد مسلمان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد : به طور قطع صفوف راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در همه جای مازندران همچون سالهای گذشته به هم پیوسته ، پر رنگتر و با شکوهتر خواهد بود.

رضازاده تصریح کرد : سردمداران رژیم اشغالگر قدس باید بدانند که شعله های خشم و انزجار ملت های جهان با برگزاری چنین مناسبت هایی، آنان را روزی نابود خواهد کرد.

این مسئول به وقوع تحولات سیاسی در کشورهای منطقه از جمله کشور مسلمان یمن اشاره کرد و گفت : ملت های مسلمان باید با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، نفرت و انزاجارشان را علاوه بر رژیم غاصب اسرائیل به سردمداران حکومت آل سعود اعلام کنند.

وی اظهار داشت: روز قدس، روز بزرگ فریاد آزادی خواهی ملتهایی است که در برابر ظلم و جور ایستادند تا فریاد مظلومیت فلسطین و غزه به گوش جهانیان برسد.

رضازاده گفت: بستر سازی برای حضور مردم در روز قدس می تواند مشت محکمی به دهان ظالمان دنیا از جمله رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی در هر منطقه و کشوری باشد که این بسترسازی با حضور مسوولان در ستاد هماهنگی روز قدس انجام شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false