×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، روز قدس بار دیگر شاهد خروش مردم ایران‌زمین در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم و با حضور پر شور ملت ایران در دفاع از آرمان‌های امام راحل برگزار شد که در این بین مردم و مسوولان صحبت‌های قابل توجهی در مورد این روز تاریخی بیان کردند.

 

 

حجت السلام والمسلمین اسفندیار زارع مسئول کمیته فرهنگی اسکواش استان مازندران بیان کرد: روز قدس فرصتی است تا ملت همیشه بیدار ایران اسلامی بار دیگر نشان دهد تا زمان نابودی رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس امسال ثابت کرد با وجود تمام دسیسه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن انجام می‌دهند امت اسلامی همواره بیدار بوده و در مسئله دفاع از ستم دیدگان با یکدیگر وحدت دارند.

 

 

بهرام دارایی مدیر کل بیمه ایران مازندران نیز در این روز گفت: دشمن در ماه‌های گذشته با توطئه‌های مختلف و اعمال فشار بر ملت ایران این امید را در سر داشت که حضور مردم در روز قدس امسال کم‌رنگ‌تر باشد اما امروز به تمام دنیا ثابت شد که ایرانیان و مسلمانان هرگز تسلیم این‌گونه فشارها نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک با رهبری عالمانه و تدابیر اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دیری نخواهد شد که رژیم صهیونیستی از نقشه تاریخ حذف می‌شود.

 

 

دکتر آرام مدیر کل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه روز قدس روز وحدت مردم مسلمان جهان علیه ظلم و استکبار است، افزود: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک را روز قدس نام‌گذاری نمودند و لذا ملت‌های مسلمان به تبعیت از فرمان امام راحل فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در دنیا طنین‌انداز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان که ممکن است حتی مسلمان نیز نباشند از اقدام آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس تنفر داشته و با آن مخالف هستند.

 

 

عسگری نیکزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران انتقال سفارت را اقدامی غاصبانه و مغایر با انسانیت و آزادگی دانست و افزود: کشورهای عربی که یک روز مورد تجاوز و اشغال اسرائیل قرار گرفته بودند چگونه است که امروز در دام این رژیم غاصب افتاده و با او همکاری می‌کنند، دولت‌های عربی بدانند که در تمامی جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند.

وی با اشاره به برجام و عدم اعتماد به آمریکا و اروپا یادآور شد: در طول تاریخ همواره ثابت شده این دو گروه هیچ‌گاه در جهت منافع ملت ایران گام برنداشتند و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این نکته تاکید داشتند که آمریکا و غرب قابل اعتماد نیست.

 

 

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهور مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار رخداد شمال با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام و پیامبر اکرم (ص) است، افزود: مقام معظم رهبری نیز این روز را روز امت اسلامی عنوان کردند، لذا در روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی به نحو کامل‌تری ظهور می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: راه نجات مسلمانان عالم از اسرائیل غاصب احیا و عمل به پیام‌های روز قدس است.

 

 

دکتر طالبی مدیر آی تاکسی استان مازندران با اشاره به برخی پیام‌های روز قدس، بیان داشت: اگر این پیام‌ها محقق شوند قطعاً تنها مسیر برای از بین بردن غده سرطانی اسرائیل خواهد بود.

وی بیان داشت: وعده خداوند متعال مبنی بر اینکه چنانچه مسلمانان خداوند را یاری دهند خدا نیز آن‌ها را پیروز خواهد کرد تخلف‌ناپذیر بوده، از این‌رو به زودی مسلمانان نماز را در مسجدالاقصی اقامه می‌کنند.

قاسم اصغری معلم بازنشسته در گفت‌وگو با خبرنگار ما روز قدس امسال را مهم‌تر از سال‌های گذشته دانست و افزود: با توجه به خلف وعده آمریکا مبنی بر خروج از برجام قطعاً اهمیت روز قدس امسال مهم‌تر از سال‌های گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: مردم مازندران با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند پای ولایت و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان ایستاده‌اند.

 

 

سرهنگ نیازی معاون هماهنگی نیروی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه یکی از پیام‌های حضور مردم در این راهپیمایی خطاب به مسوولان است، گفت: مسوولان این حضور معنوی مردم را قدر دانسته و در راستای خدمت به آن‌ها تلاش مضاعف و مدیریت جهادی داشته باشند.

 

سرهنگ فغانی رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مازندران هم با اشاره به حضور باشکوه مردم خون گرم مازندران در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: امروز مردم سراسر استان مازندران با حضور خود در این راهپیمایی فریاد ظلم‌ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی با وحدت ملت‌های مسلمان شاهد نابودی کامل استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

 

 

مهندس قاسم شهابی مدیر توزیع برق استان مازندران با بیان اینکه امسال روز قدس با توجه به شیطنت‌های آمریکا و اسرائیل و اتفاقاتی که در صحنه بین‌الملل توسط این‌دو زورگو به‌وجود آمد از اهمیت دوچندانی برخوردار است، افزود: مرد ایران نیز این حساسیت را بیش از پیش درک کرده و امسال در راهپیمایی روز قدس حضوری گسترده‌تر دارند.

وی یادآور شد: این حضور لبیکی مجدد به مقام معظم رهبری و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است و بایستی توسط مسوولان قدر دانسته شود./ سید محمد علی رضازاده

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false