×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، دکتر استاد هاشمی ، رئیس کل بیمه مرکزی با ارسال لوح تقدیر ، کسب جایگاه در بیست و ششمین رتبه بندی صد شرکت برتر کشور را به مسعود بادین ، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و کارکنان بیمه آسیا تبریک گفت.

بنابر این گزارش ، در بخشی از لوح تقدیر آمده است : ” قرار گرفتن آن شرکت در آرایش بنگاه ها ، صنایع و فعالیت های بزرگ اقتصادی کشور و کسب جایگاه در بیست و ششمین رتبه بندیIMI_100 شرکت های بزرگ کشور در سال ۱۴۰۲ ، با توجه به ویژگی بارز شفافیت اطلاعات و شاخص های مرکز رتبه بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی ، نشان از پویایی ، حسن تدبیر و تلاش مجدانه جنابعالی و همکاران پر تلاشتان دارد. این موفقیت ارزشمند را به تمام کارکنان شرکت تبریک می گویم”.

این گزارش می افزاید ، بنابر اعلام مرکز رتبه بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی(IMI 100) بیمه آسیا در بیست و ششمین سال رتبه بندی شرکت های برتر ایران و در میان ۱۰۰ شرکت برتر کشور با در نظر گرفتن ۳۳ شاخص از جمله فروش ، نقدینگی ، ارزش افزوده ، بهره وری ، ارزش و بازده بازار ، دارایی و نیروی انسانی ، رتبه اول شرکت های بیمه خصوصی گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران را کسب کرد و درمیان یکصد شرکت برتر ایران ، جایگاه ۵۲ را به خود اختصاص داد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false