×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ محمد رضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت جوان مازندران اضافه شدند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران ، در جشن بزرگداشت هفته جوان و آیین تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره جوان موثر مازندرانی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری اظهار کرد: در سرشماری سال ۹۵، جمعیت جوان استان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسید.

وی یادآور شد: شورای عالی جوانان به جهت افزایش امید به زندگی از سال ۹۸ میزان سن جوانی را که بین ۱۴ تا ۲۹ سال تعریف شده بود به ۱۸ تا ۳۵ سال تغییر داد که این مساله موجب تغییر برنامه‌ها و رویکردها در رابطه با جوانان شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در نسل گذشته همیشه این گلایه وجود داشت که تجلیل‌شوندگان از قبل مشخص هستند اما ما بعنوان اولین استان این رویکرد را تغییر دادیم، ادامه داد: هدف‌مان این بود از جوانانی که در بخش‌های مختلف از جمله هلال احمر، ورزش، اجتماع، رسانه و فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه حرکت موثری داشتند، تجلیل کنیم.

ییلاقی با اشاره به اینکه موفقیت در نتیجه یک کار تیمی میسر می‌شود، یادآور شد: در رویداد اتم که یک الگوی تجربی موفق بود، گروه‌های ۵ تا ۹ نفره توانستند کار تیمی اجتماعی خوبی را به سرانجام برسانند.

وی افزود: امروز ۲۰ اداره‌کل ستادی گردهم آمدیم تا دومین جشنواره موثر مازندرانی و هجدمین جشنواره جوان برتر ایران زمین را اجرا کنیم.
ییلاقی در پایان تاکید کرد: باید جامعه توان‌یابان را جدی‌تر دنبال کنیم و ارتباط بیشتری با این قشر داشته باشیم.

گفتنی است: در پایان مراسم از جوانان نخبه مازندرانی تجلیل شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false