×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، هشتمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز و طرح مستمری گندم با صدها جایزه طلایی و ارزنده ، از پانزدهم بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد و تا سی و یکم فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

بنابر این گزارش ، برخورداری از امتیاز ویژه ، افزایش متناسب در اندوخته بیمه نامه ، معافیت از انجام آزمایش و معاینات پزشکی تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان تا سن ۴۰ سال و استفاده از خدمات انجام آزمایش و معاینات پزشکی رایگان در مراکز طرف قرار داد برای بیمه نامه هایی که در طول جشنواره صادر می شود ، از مزایای این جشنواره برای بیمه گذاران است.

همچنین بیمه گذارانی که در طول برگزاری این جشنواره ، نسبت به خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز و مستمری گندم اقدام کنند ، در قرعه کشی جوایز طلایی و استفاده از تخفیف ها و تسهیلات ویژه بیمه ای شرکت کرده و از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

این گزارش می افزاید ، خریداران بیمه عمر و پس انداز بیمه آسیا در مدت برگزاری این جشنواره از تخفیف های ویژه در رشته های بیمه ای شخص ثالث ، بدنه اتومبیل ، حوادث انفرادی و آتش سوزی برخوردار می شوند.

در این گزارش آمده است ، هم میهنان عزیز می توانند برای شرکت در این جشنواره ، به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور مراجعه کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false