×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پیام یونس آزرده نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های ساری و میاندرود

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر مردم فهیم و شریف شهرستان های ساری و میاندرود

با عرض ادب و احترام و خسته نباشید، تشکر میکنم از زحمات تک تک انسانهای وارسته ای که در این مدت کوتاه یار و همدل و زحمات فراوانی متحمل شدند امید است در آینده ای نه چندان دور با تلاش وافر نتیجه زحماتتان به بار بنشیند.
اینجانب ضمن قدر دانی از حضور شما مردم فهیم حوزه انتخابیه که در پای صندوق آرا حاضر شدید و به هر کسی که مورد دلخواه شما بود رای دادید و همچنین از یکایک کسانیکه به بنده اعتماد کردند و به اینجانب رای دادند تقدیر و تشکر می کنم و از تمامی کسانیکه برای حمایت از بنده متحمل زحمات شدند قدردانی می کنم و برای سایر نامزدهای راه یافته به مجلس آرزوی توفیق دارم.
در هر حال مجلس یکی از سنگرهای خدمت به ایران است و خدمت به کشور و به مردم و به هم استانی ها و به هم شهرستانی ها و به حوزه انتخابیه فقط منحصر به مجلس شورای اسلامی نیست بلکه بنده در سنگر تخصصی وکالت بعنوان نیروی متخصص در این حوزه با جان و دل و با اشتیاق در خدمت ایران قدرتمند خواهم بود.
همانطوریکه طی برنامه هایم اعلام کرده ام چه در مشورتهای تخصصی و فکری چه در کمکهای عملیاتی و اجرایی در حوزه کاری خودم آماده هر نوع همکاری برای شهرم و کلان تر برای مازندران بوده ام مجدد اعلام می کنم هر نوع کمکی از بنده برای مازندران و شهرستانهای یادشده برآید با جان و دل و با کمال میل آماده مشاوره تخصصی و انتقال تجارب هستم و بنده خود را متعلق به این مردم نجیب می دانم.
بار دیگر از تمامی دست اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات ، از عموم مردم ، از کسانیکه پای صندوق آرا آمدند ، از پاکبانان عزیز شهرداری که متحمل زحمات شدند، از دستگاههای امنیتی و انتظامی و قضایی، از وزارت کشور و شورای نگهبان، هیئت های اجرایی و نظارت ، به ویژه از ولی نعمتان یعنی مردم نجیب تقدیر و تشکر می کنم.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲
✅ یونس آزرده
خدمتگزار مردم در حوزه وکالت و
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false