×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در خصوص آخرین وضعیت محورهای مازندران ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن عید قربان و غدیر اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی مازندران، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴  روز چهارشنبه هشت و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۹ و جمعه ۱۰ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز جمعه ۱۰ شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۰ تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۱ شهریور ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۰ شهریور ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، یادآور شد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false