×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، حجت‌الاسلام محمداسماعیل زارعی دادستان نظامی مازندران شامگاه پنجشنبه در چهارمین سالگرد مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران،  با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: امیدواریم امسال افرادی نظیر جابر معافی‌ها که قلم خود را برای حفظ  ارزش‌های نظام استفاده کرده با شهدای کربلا محشور شوند.

وی افزود: خصوصیات انسان مسلم و مومن به فراوان در آیات و روایات تبیین شده و چنین افرادی دارای شخصیت‌های نیکو، خوش رفتار و اثرگذار برای جامعه هستند.

این خطیب ارزشمند با اشاره به اینکه رسالت رسانه‌ها در بیان واقعیات و تنگناهای جامعه امری ضروری است، تصریح کرد: انسان‌های نیکوکار در زندگی با نصب العین قرار دادن قرآن به عنوان نردبان ترقی انسانیت به فلاح و رستگاری هدایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه توکل دارای درجه عظیمی بین مومنان است و انسان مومن بر اثر صفاتش شناخته می‌شود، گفت: مرحوم معافی انسان متعهد، انقلابی و صبور بوده که بنا بر شرایط روز تغییر نکرد و رسالت خود را دستخوش مطامع مادی نکرده است.

زارعی با اشاره به اینکه انسان‌های پاک نیت برای کسب فضائل اخلاقی متزلزل نمی‌شوند، تصریح کرد: رسانه‌ها در جامعه کنونی باید صفات نیک را در بیت مردم گسترش دهند.

وی با بیان اینکه رسالت رسانه‌ها بیان واقعیات جامعه به صورت بی پرده است، تصریح کرد: صداقت مرحوم معافی به او عزت داده و عدم وابستگی به جریانات غیراسلامی او را جاودانه گذاشته است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false