×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، مراسم بزرگ رژه نیروهای مسلح مازندران صبح امروز همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس در ساری برگزار شد.

مراسم ویژه رژه بزرگ نیروهای مسلح مازندران با حضور استاندار مازندران، اعضای شورای تامین استان، جامعه روحانیت، خانواده شهدا، جانبازان و یادگاران دفاع مقدس در میدان شهید قاسمی ساری برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های دریایی، زمینی، سپاهی، ارتشی، بسیجی استان به همراه یگان‌های امدادی، موتوری و خودروی از مقابل مسئولان رژه رفتند.

ربیع فلاح جلودار، رئیس شورای تامین و استاندار مازندران در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: درس آموزی از منش و مکتب شهدا بر همگان واجب است.

وی با بیان اینکه مازندران دیار سرداران و شهدای والامقامی است که برای جهانیان معرفی شدند، افزود: اسطوره‌ها و استوانه‌های دفاع مقدس سبب بقا و ماندگاری نظام اسلامی شدند.

فلاح با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای مسلح در منطقه و جهان خودنمایی می‌کند، تصریح کرد: نیروهای مسلح مستقر در مازندران نیز در دفاع از آبهای سرزمینی و هویت ملی این خطه قهرمان پرور نیز موفق هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه بیش از هزاران برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود، افزود: تبیین رشادت‌ها و جانفشانی‌های دفاع مقدس در جامعه امری ضروری است.

وی ادامه داد : در سایه فرهنگ حماسی عاشورا بود که در طول هشت سال دفاع مقدس نیروهای مسلح و بسیج ما با ایثار و فداکاری آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و کسب پیروزی و افتخار انجام دادند.

استاندار مازندران قدرت دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در جهان سرآمد دانست و گفت : جمهوری اسلامی ایران امروز بر قله های افتخار، سربلندی و عزت ایستاده است و این افتخار مدیون مقاومت و ایستادگی مردم سلحشور و نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم است.

فلاح بیان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند.

وی تاکید کرد : افتخار می‌کنیم که سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح از مقتدرترین نیروهای نظامی جهان هستند.

استاندار مازندران، صلح و امنیت و آرامش امروز ما را در سایه نیروهای مسلح مقتدر و توانمند و فداکار دانست و گفت: امروز به برکت خون شهدا نام ایران اسلامی در جهان پر آوازه است و انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده و طلیعه دار بیداری اسلامی در منطقه است.

وی نیروهای مسلح را مایه افتخار و اقتدار مردم ایران خواند و گفت: نیروهای ارتش و سپاه ، نظامی و انتظامی و مرزبانی و بسیج ما در سال‌های پس از جنگ با همان روحیه و با این انگیزه ایمانی برآمده از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مسیر اعتلای کشور را هموار ساختند

فلاح از سخنان سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مجمع سازمان ملل به شدت انتقاد کرد و گفت: همه کشورهای جهان این سخنان سخیف را محکوم کرده و ابراز بیزاری کردند.

استاندار مازندران  با اشاره به آمادگی همه نیرویهای مسلح برای انجام هر ماموریتی گفت: در سایه تدبیر و درایت مقام معظم رهبری ، حمایت مردم و اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در صلح و آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم و همه باید قدر این نعمت را بدانیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false