×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی رئیس پلیس مازندران در حاشیه مراسم بزرگ رژه نیروهای مسلح مازندران در ساری با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: پلیس یاران محرم در شهرهای استان به همراه هیئت‌های عزاداری، امنیت و رفاه عزاداران حسینی را فراهم می‌کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی مازندران با حضور بیشتر در برقراری امنیت عزاداران حسینی همچون سنوات گذشته، در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم، اقامه عزا و احیای واقعه کربلا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: پلیس مازندران با افتخار با مشارکت عزاداران و عاشقان حسینی در راستای تامین نظم، امنیت و خدمتگزاری به مردم ولایی انجام وظیفه خواهد کرد.

وی بیان کرد: محرم در فرهنگ اسلامی یک تاریخ زنده، تحول عمیق، انقلابی تاریخ‌ساز و سرفصل حرکت‌های الهی، انسانی و عدالت‌خواهانه است.

میرفیضی تاکید کرد: محرم ماه حماسه، شجاعت، رشادت و ظلم‌ستیزی بوده و در این ماه مهم‌ترین رخداد جهان اسلام و واقعه کربلا با گذشت قرن‌ها سال از حادثه ی عاشورای حسینی، چون همیشه تاریخ، یک حقیقت زنده و ناب خواهد شد.

وی با بیان اینکه آنچه در محرم به وقوع پیوست تنها یک واقعه نیست، افزود: محرم فرهنگ جاودان، نقشه راه سعادت و جاودانگی بشریت است.

میرفیضی تاکید کرد: حماسه کربلا حقیقتی ناب را به تصویر کشید  و پیام حفظ آزادگی و شرافت را فریاد کرد بنابراین اوصاف صحنه وقوع حماسه ظلم‌ستیزی ابدی شد.

وی افزود: در آن حماسه عظیم کربلا، انقلابی به تصویر کشیده شد که وجدان انسان‌های آگاه، صلابت آسمانی اش را ستایش کرده و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.

میرفیضی گفت: بشریت باید عاشورا و قیام حسینی را زیر ذره‌بین عقل و منطق قرار دهد و نیازهای فراوان فکری، عقیدتی و انسانی خود را در پرتو آن جستجو کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false