×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی هیات تیراندازی استان مازندران ؛ هیأت تیراندازی استان مازندران در روزهای آغازین سال جدید شاهد تغییرات گسترده‌ای در ارکان اجرایی خود بود.

طی روزهای اول سال جاری تغییرات گسترده‌ای در هیأت تیراندازی مازندران صورت گرفت و در ادامه تغییرات، در سال جدید نیز شاهد صدور ۹ حکم در هیأت تیراندازی مازندران بودیم.

در احکام جدیدی که صادر شد، ۴ رئیس هیأت شهرستانی مشخص شدند و ۵ کمیته، رؤسای خود را شناختند و سید محسن حسینی که سرپرست هیأت تیراندازی شهرستان بابلسر بود حکم ریاست این شهرستان را دریافت کرد.

امیدعلی علیپور بورخیلی سرپرست هیأت تیراندازی شهرستان سیمرغ شد و علی نظری نیز سرپرستی هیأت تیراندازی شهرستان جویبار را برعهده گرفت.

همچنین امید رمضان‌نژاد به عنوان سرپرست هیأت تیراندازی شهرستان سوادکوه حکم خود را از اسکندرنیا رئیس هیأت استان دریافت کرد.

حسین ساتکین که سال‌ها ریاست هیأت تیراندازی شهرستان قائم‌شهر را عهده‌دار بود با این مسند خداحافظی کرد و ۲ مسئولیت جدید را پذیرفت.

ساتکین، ریاست خانه تیراندازی استان و رئیس کمیته پیشکسوتان مازندران را برعهده گرفت.

اسکندرنیا طی تقدیرنامه‌ای از سال‌ها تلاش و پرورش استعدادها توسط حسین ساتکین در قائم‌شهر قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام مهیار محمدی نیز حکم ریاست کمیته فرهنگی هیأت تیراندازی استان را دریافت کرد و عباس تمدنی چهره نام‌آشنای تیراندازی نیز رئیس کمیته اهداف ثابت هیأت تیراندازی مازندران شد.

در آخرین حکم نیز رسول رحیمی رئیس کمیته مسابقات هیأت تیراندازی مازندران شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false