×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ ،همزمان با بیست و هفتم ماه مبارک رمضان اولین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۳ به ریاست لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ و با حضور حجت الاسلام خانلری امام جمعه ، معاون فرماندار ، اعضای شورای تامین ، بخشداران و روسای ادارات برگزار شد.

 

در این جلسه ، لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با قبولی طاعات و عبادت، از تمام کسانی که در جهت خدمت به مردم ، پای کار هستند تشکر کرد و گفت: توفیق خدمت به مردم فهیم شهرستان نصیب بنده و دیگر مسئولان شهرستان شده است که این فرصت یک امانت از سوی خداوند متعال بوده و باید امانتداران صدیقی باشیم.

وی افزود: ما به عنوان نمایندگان دولت ایران قوی ، مسئولیت سنگینی داریم و همه موظف به فعالیت جهت تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» می باشیم.

بهمنانی،همچنین بیان داشت : در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام گردیده و از مدیران انتظار داریم ضمن رعایت قوانین ، گره گشایی در کار مردم را در نظر بگیرند.

فرماندار سیمرغ با بیان این مطلب که ، مدیران باید ارتباط بی‌واسطه با مردم داشته باشند و درب اتاق مسئول باید بر روی مردم باز باشد گفت:ما از مدیرانی که ارباب رجوع از عملکرد مجموعه راضی باشند حمایت و هرگونه نارضایتی ارباب رجوع را به جد پیگیری و با آن مدیر متخلف برخورد می کنیم.

وی همچنین خواستار رعایت نظم و انضباط اداری ، توسعه موضوعات فرهنگی ،رعایت حقوق شهروندی ، مردم داری ، عملکرد جهادی و انجام سایر امور شد.

در پایان نماینده عالی دولت در شهرستان سیمرغ از زحمات ارزنده روسای ادارات در سال ۱۴۰۲ تقدیر و برای همه مسئولان شهرستان آرزوی موفقیت در راستای خدمت گذاری به مردم نمود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false