×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگاران گفت: راه پیروزی جبهه حق ، ایستادگی ، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است و این نوید را می‌دهیم که آزادی قدس نزدیک است.

حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور، در اجتماع راهپیمایان روز قدس اظهار کرد: نمی‌توانیم مسلمان باشیم و از مردم مظلوم غزه در برابر این جور و ظلم رژیم صهیونیستی حمایت نکنیم و بگوییم این اتفاقات به ایران ربطی ندارد.

وی افزود: امروز ۲ جبهه اصلی در جهان داریم که یکی جبهه حق و حسینیان و دیگری جبهه باطل و یزیدیان است ؛ در جبهه حق و حسینی نیروهای مقاومت حماس ، حزب الله و جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و در جبهه باطل آمریکا و نظام سلطه است که از اسرائیل برای این ظلم حمایت می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور گفت: سران آمریکا با حضور در اسرائیل ، از رسانه‌های گروهی به صراحت اعلام کردند که آمدیم تا از این رژیم حمایت کنیم و جبهه باطل هر بمب و مهماتی را به صهیونیستها می‌دهد تا بر سر مردم بیگناه نوار غزه بریزند.

آقاجانپور گفت: منطقه جبهه حق منطق حسینی است که ما هرگز زیر بار ذلت نمی رویم ، منطق حسینیان این است که هرگز زیر بار ذلت نمی رویم و این همان شعار هیهات منا الذله است که ما در راهپیمایی سر می‌دهیم.

وی افزود: امروز روز به یاد ماندنی است که بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران آن را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد و روز اسلام و روز دفاع از مظلومان است.

آقاجانپور با اشاره به حضور پرشور مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس ، اظهار کرد: امروز روز قصه پر غصه غزه و فلسطین است مردمی که به ناحق از خانه و کاشانه خود رانده شدند.در روزهای گذشته بیش از ۳۳ هزار نفر از آنها به دست صهیونیستهای غاصب کشته شدند که بسیاری از ،آنها زنان و کودکان هستند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false