×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، نخستین جنشواره غذا و صنایع دستی دانش آموزان مدرسه استثنایی حاج احمد خلیلی ساری با هدف عیدی دانش آموزان با حضور اولیاء ،دانش آموزان و مسئولان برگزار شد.

باقر محمد زاده مدیر مدرسه و مسئول برگزاری این جشنواره درگفت و گو با خبرنگار ما ضمن قدر دانی از همکاری و مشارکت اولیا دانش آموزان و خیرین گفت: خانواده های این دانش آموزان با درست کردن انواع غذاهای محلی از جمله آش ، ماکارانی ، بشتزیک، حلوا مشارکت مطلوبی در این جشنواره داشتند.

دبیر جشنواره گفت : دانش آموزان، خانواده و مربیان مدرسه استثنایی حاج احمد خلیلی ساری انواع غذاهای محلی و شیرینی را برای فروش عرضه کردند.
محمد زاده یادآور شد ؛ در این جشنواره انواع دست ساخت ها دانش آموزان در قالب صنایع دستی از جمله گل های زینتی به نمایش درآمد و درآمد حاصل از فروش این غذاها و صنایع دستی برای کمک به درمان دانش آموزان کم بضاعت استثنایی هزینه می شود.

وی با بیان اینکه در آمد حاصل از فروش محصولات این جشنواره به عنوان عیدی و یا درمان دانش آموزان هزینه می شود، اظهار داشت: شماری از دانش آموزان مدارس عادی دولتی و غیر دولتی و همچنین شماری از شهروندان نیز با هدف کمک به دانش آموزان استثنایی خریدهای خوبی را از محصولات این جشنواره کردند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false