×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مجتبی حبیب نژادفرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ با اشاره به نقش معلمان در پیشرفت جامعه خاطرنشان کرد: معلمی شغل انبیاء بوده و معلمان نقش خطیری در توسعه و پیشرفت همهجانبه نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این راستا معلمان باید با آگاه سازی دانش آموزان نسبت به توطئه های دشمنان،آنان را در شناخت نقشه های شوم آنها آشنا کنند.
حبیب نژاد با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام ابراز داشت: معلمی شغل مقدس و خطیری محسوب شده و معلمان نقش غیر قابل انکاری در توسعه کشور دارند.
رئیس شورای آموزش و پرورش سیمرغ با اشاره به توطئه های دشمنان در زمینه زدودن اعتقادات پاک نوجوانان و جوانان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از هر فرصتی برای دستیابی به این هدف شوم خود بهره میگیرد که دانش آموزان باید با بصیرت کافی این توطئه ها را شناسایی کرده و با ارتقای سطح بصیرت دینی خود در راستای دفع این توطئه ها تلاش کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود آغاز کردهاند، بیان داشت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با آگاهی و بصیرت همه مسئولان و فرهنگیان همه نقشه های شوم و پلید دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی خنثی میشود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false