×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال:  نام نویسی و ثبت نام حضور داوطلبان انتخابات شوراها در سراسر کشورمان در حالی آغاز شده که در ساری نیز این روند با حضور چهره های شاخص ، با جدیت دنبال می شود

برپایه این گزارش مهندس بهمن صفری مرمتی یکی از کارشناسان صاحب نظر در امور شهری، مدیرعامل باشگاه پیشگامان آسانسور مازندران ؛ رئیس هیات اسکواش استان مازندران؛ رئیس اسکواش ساحلی کشور و مسئول فضای سبز شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران با حضور در فرمانداری ساری ثبت نام و حضور خودش را در انتخابات پیش روی شورا اعلام کرد .

صفری در گفتگو با خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آرزوی توفیق و سربلندی برای مردم شهر ساری اظهار داشت: در ششمین روز سال جدید با توکل بر خداوند متعال و توسل بر ائمه اطهار و مدد از همشهریان بیدار ، قدم در عرصه انتخابات شورای شهر ساری نهادم تا انشاله بتوانم در این جایگاه خطیر ، با خدمت رسانی مطلوب  به شهر و مردم ساری ، در جامعه شهری خود تاثیر گذار بوده و موجبات خوشنودی خداوند و بندگانش را فراهم سازم .

مهندس صفری در تکمیل توضیحات خود پیرامون علت حضور در انتخابات پیش روی شورای شهر ساری افزود : با نگاه ویژه به رمز اصلی موفقیت که همان وحدت و یکدلی است و امروزه از سوی رهبری انقلاب نیز مورد تاکید فراوان است پا به این عرصه نهادم و معتقدم با وحدت بین مسوولین شهری توسعه و رونق شهری نیز ادامه خواهد داشت.

این فعال اجتماعی در استان تصریح کرد : مسئولین  در حوزه مدیریت شهری نباید با نگاه های شخصی و اختلافات تیمی باعث جلوگیری از رشد و توسعه شهر در ابعاد مختلف شوند و در حقیقت تبعات این گرایشات و اختلافات متوجه مردم و این شهر خواهد بود .

صفری در پایان خاطر نشان کرد : انشالله بتوانیم با نگرش گروهی و کار جمعی و شورایی و اصل وحدت گرایی شهرمان ساری را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false