×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، سرکیس داویدیان اسف اعظم و رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه کاتولیک ایران ظهر امروز در راس هیأتی به منظور دیدار نوروزی و ارائه گزارش در دفتر امام جمعه نور حاضر و  با حجت‌الاسلام  سیدمهدی امیری‌ارجمند دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با تبریک سال نور و بهار طبیعت، اظهار کرد: برای کشور و ملت ایران اسلامی صلح، صفا و کامیابی آرزو می‌کنم، این دیدار باید زودتر انجام می‌شد لیکن به دلیل مشکلات داخلی و عدم اطلاع‌رسانی به تأخیر افتاد.

رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه کاتولیک ایران با بیان اینکه فصل جدیدی در ارتباطات و مراودات اقلیت‌های مذهبی در ایران پس از انقلاب باز شد، گفت: ما این دوستی را قدر می‌نهیم و آماده هر نوع همکاری هستیم.

اسقف اعظم کاتولیک‌های ایران به مشکلات حوزه داخلی شورای خلیفه‌گری ارامنه اشاره کرد و افزود: فعالیت‌هایی برای اصلاح و تأئید اساسنامه در وزارت کشور انجام شد و شورای خلیفه‌گری در کشور تابع اسقف اعظم است که این امر و تأئید امضای اسقف با هماهنگی نهادها و وزارت کشور انجام شد.

رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه کاتولیک ایران از حسن توجه جمهوری اسلامی و مساعدت به اقلیت‌های مذهبی قدردانی کرد و گفت: در این موقعیت فصل جدیدی ایجاد شد و ارتباط و همکاری‌ها گسترش یافت و ما هم دست دوستی را دراز کرده آماده هرگونه همکاری هستیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false