×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: از زمان اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان از ۲۵ اسفند‌ماه تا روز ششم فروردین‌ماه ۹۶ بیش از ۳۰۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های مزبورخدمات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات نیز موفق شدند خدمات لازم را به ۸۸ حادثه جاده‌ای، یک حادثه کوهستان و ۱۴۶ فقره نیازامدادی مراجعان به پایگاه‌های مزبور ارائه کنند.

اکبری گفت: در این عملیات‌ها ۱۰۶۳ نفر از امدادگران و نجاتگران در قالب ۳۰۳ تیم مجهز امدادی با به‌کارگیری و ۱۵۰ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

وی افزود: هفت هزار و ۱۸۷ نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت، شش هزار و ۲۰۱ نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، هفت هزار و ۳۱۸ نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک، پنج هزار نفر از خدمات طرح سحاب، ۴۲ نفر نیز با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار و سرنشینان ۷۲ هزار دستگاه خودرو با مراجعه به پست‌های ایمنی و سلامت از خدمات راهنمایی و دریافت بسته های اطلاع رسانی بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: تاکنون بیش از ۲۵۰ هزاربسته فرهنگی، بروشورهای امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

اکبری گفت: بیش از ۱۱۷۲ نفر عضو جوان جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات مزبور در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false