×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ فرامرز اسدپور مسئول ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش مازندران در بازدید از ستاد اسکان مرکزی آموزش و پرورش ناحیه دو ساری با بیان این مطلب که بیش از سه هزار کلاس درس میزبان مسافران نوروزی است گفت :  این تعداد در قالب ۲۳۰۰۰۰هزار و ۳۱هزار خانوار از ۲۸ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین امسال مدارس را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کردند.

به گفته وی ، بیش از ۸۰ درصد از مسافران اقامت یافته در مدارس از مجموعه خانواده آموزش و پرورش بودند.

مسئول ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت که بیشترین حجم پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان مربوط به روزهای پنجشنبه  و جمعه، بوده است .

اسدپور با اشاره به اینکه بیشترین آمار اسکان مسافران نوروزی در سال گذشته در مدارس رامسر بود ، ادامه داد : نوروز امسال و برای پوشش و ارائه بهتر خدمات به مسافران بیشترین تعداد مدارس اسکان به رامسر و ناحیه یک ساری اختصاص داده شد .

وی ارتقای مدارس اسکان مازندران را به عنوان بخشی از فعالیت های ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش نام برد و گفت : برای این منظور حدود ۳۰۰ کلاس درس درجه ‘ج’ با ارتقای تجهیزات و امکانات از این رده خارج شدند و به درجه بالاتر ‘ب ‘ ارتقا یافتند .

به گفته مسئول ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش مازندران ، حدود ۷۰ سوئیت رفاهی با استفاده از صرفه جویی های داخلی و کمک های وزارتی در سال ۹۵ در شهرهای بهشهر، ساری، کلاردشت، بابلسر، نوشهر، محمودآباد، آمل، بابل و سوادکوه ساخته شد .

اسد پور یاد آور شد که ۴۱۵ مدرسه به تعداد بیش از سه هزار کلاس درس مازندران نوروز امسال میزبان مسافران است .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false