×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران از ثبت بیش از ۳۳۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی و درون شهری استان طی ۶ ماهه گذشته خبر داد  و گفت : استان مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی نظیر دریا، جنگل و مناظر دیدنی به عنوان یکی از مهم ترین قطب های گردشگری کشور، پذیرای حجم گسترده ای از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

وی ارتقاء امنیت اجتماعی و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از این مواهب الهی را از مهم ترین ماموریت های پلیس برشمرد و تصریح کرد: اقدامات نیروی انتظامی در طرح های انتظامی در فصول و ایام مختلف سال در چندین بخش پیش بینی و تعریف شده است که می توان به اقدامات انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی اشاره داشت.

سردار میرفیضی با اشاره به این که اولویت پلیس در اجرای عدالت اجتماعی در طرح های انتظامی ایجابی است، اذعان داشت: در این راستا کسی حق تخطی از قانون را ندارد و انتظار پلیس از مردم در سواحل، پارک ها و تفرجگاه ها توجه به دغدغه های دیگران است .

فرمانده انتظامی استان مازندران از ثبت بیش از ۳۳۰ میلیون تردد اعم از محورهای مواصلاتی و معابر شهری طی ۶ ماهه گذشته خبر داد و گفت: با اجرای تدابیر انتظامی و ترافیکی شاهد کاهش ۱۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در این مدت بوده ایم .

این مقام انتظامی با بیان این که پیشگیری، کنترل، مهار و مقابله با جرایم و ناهنجاری های اجتماعی از مهم ترین ماموریت های پلیس در اجرای طرح های امنیتی و انتظامی است، تصریح کرد: مشارکت های مردمی و انجام وظایف شهروندی از سوی شهروندان و مسافران نقشی مهم و اثرگذار در این راستا داشته است .

وی در پایان استفاده از اقدامات فرهنگی را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در کاهش جرایم، ناهنجاری های اجتماعی و کاهش تصادفات در استان برشمرد و بر تداوم همکاری ها و تعامل مردم و سایر دستگاه های اجرایی با پلیس تاکید کرد .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false