×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ فائزه هاشمی گفت: مسئول واحدی که در آن تدریس می‌کنم اعلام کرد که به او گفته‌اند دیگر نیازی به حضور بنده در دانشگاه آزاد نیست که این موضوع را نپذیرفتم؛ چرا که باید حکم اخراج رسما ابلاغ شود و به‌ صورت شفاهی قابل پذیرش نیست و وجاهت قانونی ندارد. همین موضوع را به خواهرم یعنی فاطمه هم گفته‌اند.

فاطمه و فائزه هاشمی سال‌هاست که استاد دانشگاه آزاد و عضو هیات علمی هستند. فاطمه‌ هاشمی استاد دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و مدیر گروه علوم سیاسی بوده است و فائزه هاشمی نیز سال‌هاست استاد واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است. آنها همانند پدر بر این عقیده‌اند که راه بهبود وضعیت کشور با سواد شدن و بالا رفتن میزان آگاهی جامعه است. بنابراین در کلاس‌های درس به دانشجویان از آن چه می‌گویند که می‌دانند برای آینده ایران مفید است.

آن طور که فائزه هاشمی گفت: مسئول واحدی که در آن تدریس می‌کنم اعلام کرد که به او گفته‌اند دیگر نیازی به حضور بنده در دانشگاه آزاد نیست که این موضوع را نپذیرفتم؛ چرا که باید حکم اخراج رسما ابلاغ شود و به‌ صورت شفاهی قابل پذیرش نیست و وجاهت قانونی ندارد.

فرزند بنیانگذار دانشگاه آزاد ادامه داد: همین موضوع را به خواهرم یعنی فاطمه هم گفته‌اند.

دختر آیت‌ا… هاشمی یادآور شد: مسئول واحدی که در آن حضور دارم گفت که یکی از مسئولان دانشگاه (ظاهرا رئیس بسیج اساتید) به او شفاها ابلاغ کرده که موضوع عدم حضورم را به اطلاع من برساند که پاسخ من به این مسئول این بود که ابلاغ رسمی اخراجم را بدهند. ابلاغ شفاهی معنایی ندارد و باید به‌ صورت کتبی ابلاغ شود.

وی افزود:مسئول واحد گفت که موضوع را به فرد مسئولی که شفاها گفته بود عرض‌ کردم که خانم هاشمی می‌گویند باید رسما به من ابلاغ شود که گویا ایشان گفته تا یک ماه دیگر این کار انجام می‌شود.

فائزه هاشمی ادامه داد: من به رئیس واحد دانشگاه مربوطه گفتم پس شما نامه اخراج من را بدهید وگرنه این طور درست نیست و اگر به من رسما اعلام نکنید طبق روال عمل خواهم کرد.

او گفت: چند وقت قبل هم پیگیر پرونده من بودند. فاطمه هم مانند من هنوز ابلاغ کتبی حکم برای عدم حضور در دانشگاه به او تحویل نشده است.((عصرایران روزنامه آرمان ))

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false