×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ آئین تجلیل از مدیران و معلمان مدارس استثنایی استان مازندران به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم با حضور احمدی لاشکی معاونت حقوقی ، مجلس و امور استان‌های وزارت آموزش و پرورش ، سید سروش ساداتی جمالی رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران ، حامد اسماعیلی مشاور استاندار در امور معلولین ، قربانی معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ، مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و سایر مسئولین استانی و شهرستانی ، مدیران و معلمان مدارس با نیازهای ویژه و مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان مازندران در تالار پذیرایی پرهام شهرستان قائم شهر برگزار گردید.

در این همایش که با هدف تکریم معلمان مدارس استثنایی و تقدیر از زحمات آن ها برگزار شد ، احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش ضمن پاسداشت مقام معلم ، هدف اصلی حضور خود در این مراسم را علاوه بر تکریم معلمان ، پیگیری مطالبات آن ها عنوان کرد و گفت: حضور در جمع معلمان مدارس استثنایی برای من بسیار ارزشمند است.

احمدی لاشکی در بخشی از سخنان خود گفت: معلمان با ایثارگری و تلاش خود فرآیند آموزش را در هر شرایطی تداوم می بخشند به همین دلیل باید با نگاه ویژه ای به حل مشکلات و دغدغه های آنان پرداخت.

معاون حقوقی وزیر به مشکلات تامین اجتماعی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: همگان باید بر این باور برسند که ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت نیازمند توجه همه دستگاه‌ها است و اگر آموزش و پرورش به تنهایی فعالیت کند نمیتواند به این ارتقا برسد.

در ادامه دکتر سید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران ، ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان ، به عملکرد و برنامه های آموزش و پرورش استثنایی استان پرداخت.

جمالی اظهار داشت: خدمت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ، موهبتی است که خداوند متعال برای بهترین بندگان خود ارزانی داشته است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران اظهار داشت: جایگاه معلمی و ارزش تعلیم و تربیت بسیار والاست ، زیرا جایگاه معلم ، جایگاه ائمه اطهار است.

وی ادامه داد: اگر امروزه کشورمان به جایگاه و دستاوردی در بخش های مختلف رسیده است به خاطر تلاش و حضور معلمان است.

در این همایش که با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ، همراه بود از معلمان برتر و نمونه ، حائز رتبه برتر کشوری جشنواره تدریس و مسابقات ورزشی تجلیل و قدردانی شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false