×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، حجت الاسلام حسن روحانی بعدازظهر پنجشنبه در جمع هیئات امنای مجمع خیرین استان ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در حوزه فرهنگ دینی و قرانی و ضمن تشکر از بانیان  برگزاری  جلسه جمع عمومی هیئات امنای خیرین قرآنی اظهار داشت : امروز بیش از همیشه ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی در کشور احساس نیاز می شود و باید آموزش های قرانی به شکل تخصصی تری صورت گیرد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به برنامه ریزی های هدفمند دشمن در خصوص سست کردن بنیان خانواده در جامعه اسلامی تاکید کرد : مسئولین باید در خصوص برگزاری جدی تر دورس قرانی در مدارس اهتمام ویژه ای داشته باشند و طوری برنامه ریزی کنند که در این کلاس ها قرآن آموزان بهره کافی را ببرند.

امام جمعه بابل در ادامه به روش های اثرگذاری دانش اموزان در مدارس تخصصی قرآنی اشاره کرد و تصریح کرد : اغلب دانش آموزان آموزش دیده در مدارس تخصصی قران کریم دارای ویژگی های ممتازی خواهند شد و تجربه ثابت کرده این قرآن اموزان حائز موفقیت های ارزنده تری هستند و این مدارس در تربیت نسل جدید موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اهمیت  نیازسنجی در حوزه فعالیت های قرآنی و تقویت فعالیت های تخصصی در حوزه آموزش قران کریم تاکید کرد : در امر آموزش و پرورش در حوزه قران نیازمند کار ستادی هستیم و باید جذب مشارکت های عمومی  و مردمی در راستای فعالیت های آموزشی قران کریم را جدی بگیریم.

گفتنی است اولین جلسه مجمع عمومی هیئات امنا خیرین قرآنی در مازندران با حضور تعدادی از خیرین قرانی این استان در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در حال برگزاری است.

لازم بذکر است در پایان این جلسه سعید قربانی ، حجت الاسلام یوسف پور ، جعفر واثقی ، سید مهدی احمدی ، علی توکلی ، مرتضی نوربخش و فهیمه رکنی به عنوان اعضاء اصلی و سیدعباس محدث نیا و قاسم حامدی به عنوان اعضاء علی البدل و احمد رفیع تبار به عنوان بازرس اصلی و صادق صفرپور به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false