×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، محمد سعادت پناه مدیر مرکز مطالعات راهبردی توسعه موسسات قرآنی کشور  بعدازظهر پنجشنبه در شانزدهمین مجتمع عمومی موسسات قرآنی و ششمین انتخابات هیات مدیره وبازرسی اتحادیه موسسات قرانی مردمی استان مازندران اظهار داشت : از رموز پایداری موسسات قرانی ما کیفی سازی است و موسسات قرآنی غیر کیفی محکوم به فنا هستند وموسسات قرآنی ما باید راههای توانمندسازی و راههای توان سازی رابدانند زیرا تولید ثروت در اسلام ارزش است.
دبیر صندوق توسعه فعالیتهای قرانی کشور افزود: از جمله راههای توانمندسازی موسسات توان سازی اقتصادی ونیروی انسانی برای بقاع از الزمات است و در هر استان باید یک موسسه به عنوان مرجع منطبق وجود داشته باشد تا باعث ارتقا موسسات و به عنوان مرجع هماهنگ کننده در یک مسیر باعث حرکت شوند.
سعادت پناه گفت: هریک از موسسات قرانی کشور باید یک مشاور حقوقی اداری داشته باشند تا خلا قانونی برای موسسات ما تبیین شود.
مدیر مطالعات راهبردی توسعه موسسات قرانی کشور ادامه داد: از درسهای توانمند سازی موسسات قرآنی عبور از اموزش عمومی به تخصصی است وبسیاری از موسسات ما در همین مرحله باقی می مانند در حالیکه موسسات قرآنی ما  باید بدانند که آموزش عمومی در مدارس ارایه می شود وموسسات در مرحله فراتر گام بردارند.
سعادت پناه اظهار داشت: باید علاوه بر توانمند سازی باید حس مطالبه گری هم در موسسات تقویت شود تا اعتبارات موجود جذب گردند وجذب اعتبارات به ارایه برنامه های با کیفیت  نیازمند است.
وی همچنین ابراز داشت: قران ذاتش وحدت است وباید باشبکه سازی قدرتمندانه فعالیت قرانی در جامعه اشاعه داد وبدین صورت بتوان اعتبارات موسسات یکسان ارائه شود.
وی ادامه داد: بسیاری از موسسات فعالیتشان با معیار سنجش بسیار فاصله دارد و بدانند که این موسسات عمرشان بسیار کوتاه خواهد بود وباید احیا تا فرهنگ درست قرانی ترویج شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false