×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری بعدازظهر پنجشنبه در جلسه مجمع عمومی خیرین قرآنی استان به فعالیت های قرانی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در سال های اخیر اشاره کرد و خاطر نشان کرد : نیاز امروز جوامع اسلامی و رفع همه مشکلات امت اسلام در تمسک و توسل به آیات نورانی قرآن کریم است و امت اسلام باید از ظرفیت عظیم قران کریم در رفع همه مشکلات خود بهره کافی را ببرند .

وی اظهار داشت: قرآن باید محور همه فعالیت های فرهنگی در کشور قرار گیرد زیرا در سایه سار قرآن عزیز نظام اسلامی و امت اسلامی بیمه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: استان مازندران با بیش از ۱۰۰۰مرکز ، موسسه و خانه های قرآن مردمی در کشور مشغول به فعالیت های قرانی است که با وجود این ظرفیت عظیم قرانی در استان توسعه و حمایت از فعالیت های قرانی امروز امری اجتناب ناپذیر است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برنامه ریزی های دشمن در فضای مجازی و تهاجمات فرهنگی در سال های اخیر خاطر نشان کرد : متاسفانه وجود برخی از آسیب های اجتماعی و رشد و گسترش این معقوله درجامعه اسلامی امروز به عنوان یک چالش جدی مطرح می شود و باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی جدی صورت گیرد .

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه تصریح کرد: وجود این مراکز و موسسات قرانی در کشور نمونه بارز توجه به اتکای دورن و توانمندی داخلی در حوزه اقتصاد است و خود مهم ترین نوع تولید اشتغال و رفع معضل بیکاری است که با برنامه ریزی دقیق و جدی می توان در جهت توسعه و حمایت های این موسسات و مراکز گام های جدی تری برداشت .

استاد حوزه علمیه و دانشگاه در مازندران وجود مجمع های خیرین مدرسه ساز ، مسکن و … را در استان و کشور بسیار ارزشمند و خداپسندانه دانست و تاکید کرد : متاسفانه در امور فعالیت های فرهنگی و قرانی شاهد این اتفاقات خوب نبودیم ولی با تصویب اساسنامه مجمع خیرین قرآنی و انتخاب اعضاء ی این هیئات امنا در آینده شاهد اتفاقات بسیار خوب در حوزه فعالیت های فرهنگی و قرانی خواهیم بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false