×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ساختمان مجتمع اداری شهرستان سیمرغ امروز سه شنبه ۲۱ شهریور با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، حسینی پور استاندار مازندران معاونین استانداری، رحمتی بهمنانی فرماندار، حجت السلام خانلری امام جمعه، سرهنگ پور قربان فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ با هزینه اعتبار ۱۹۱ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش فرمانداری شهرستان سیمرغ این سایت اداری با رونمایی از سند هویتی شهید جاویدوالاثر سید رمضان هاشمی نجارکلایی از شهدای گرانقدر این شهرستان به بهره برداری رسید.

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه افتتاح این ساختمان اداری اظهار داشت: اجرای طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت از سال ۱۴۰۱ در کشور شروع شده و این موضوع از طریق سامانه متمرکزی عملیاتی می شود.

احمد وحیدی بیان داشت: سامانه فوق این امکان را برای شهروندان فراهم می‌کند که با مراجعه به ادارات، بتوانند نظرات خود را نسبت به عملکرد کارکنان دولت به اطلاع مدیران دستگاه‌ها برسانند که ساده‌ترین راه در این زمینه، اسکن‌کردن بارکُد درج شده روی میز کارکنان دولت و امتیازدهی از طریق پنجره خدمات دولت است.

وی با بیان این که، برای جلوگیری از کاهش هزینه و دسترسی آسان مردم این سایت راه اندازی شده است، تصریح کرد: رویکرد دولت این است که سایت های اداری در شهرستان های جدید مورد توجه قرار بگیرد.

وی، آسان شدن ارتباطات بین ادارات را از دیگر مزیت های اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: سایت اداری در راستای توسعه زیر ساخت دولت الکترونیک است.

وزیر کشور، نام گذاری شهرستان سیمرغ را با یاد و خاطره امیرسرلشگر خلبان شهید احمد کشوری گرامیداشت و گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

گفتنی است: سفر کاری وزیر کشور به مازندران طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود چهارم شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته دولت برگزار شود اما هواپیمای حامل وزیر کشور باید ساعت هشت صبح آن روز در فرودگاه دشت ناز مازندران به زمین می نشست به دلیل شرایط نامناسب جوی، امکان فرود نیافت و به تهران بازگشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false