×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، حضرت حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسن صادقی در جمع مردم نمازگزاران مسجد  جوادلا ئمه میرزمانی شهرستان ساری اظهار داشت: این روزها مردم ایران اسلامی گرد هم می‌آیند تا یاد و نام عزیزی را گرامی بدارند که همه دل در گرو آرمان‌های او دارند .

وی با بیان این‌که «امام راحل یکی از فرزانگان استثنایی طول تاریخ بشریت است که توانست در آسمان تاریخ بشری بدرخشد»، افزود: امام راحل چشمه‌سار ارزش‌های اصیل است که آرمان‌های او تشنگان و ستم دیدگان جهان را سیراب و در مسیر هدایت قرارداد .

وی با اشاره به این‌که «امام شخصیت عظیم و استثنایی بودند که حتی بیگانگان در مورد امام (ره) جملات زیبایی گفته‌اند»، اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی در مورد حضرت امام راحل فرمودند که او رهبر، معلم، مراد و محبوب مردم ایران و امید روشن همه مستضعفان جهان، عبد صالح خدا و بنده خالص و روح بزرگ زمان بود و انقلاب اسلامی بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته‌شده نیست .

صادقی تصریح کرد: امام راحل با ایمان و توکل به خدا تصمیم داشت که نظام شاهنشاهی را ساقط کند و کرد، با اتکای به خدا از ۱۵ خرداد علیه رژیم طاغوتی قیام کرد و با اتکای به خدا حرکت کرد و این در حالی بود که امام راحل اعتقاد به مبارزه فرهنگی برای اغنای توده‌های جامعه برای مقابله با نظام شاهنشاهی داشت .

وی ادامه داد: امام در قلب و جان مردم نفوذ کرد و علیه نظام پادشاهی قیام کرد و امروز شاهد تأثیرات اندیشه‌ها و راه امام در کشورهای و اقصی نقاط مختلف جهان هستیم و امروز به برکت امام راحل و انقلاب اسلامی، ایران به نقطه درخشان جغرافیای جهان تبدیل‌شده و محل آمال و آ روزهای انسان‌های حق‌گرای جهان تبدیل‌شده است .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false