false
به گزارش رخداد شمال ،سعید بهاری اردشیری در بیانیه ای صحبت هایش را مستقیما با مردم ساری و سردار شمشیربد در میان گذاشت:
سخنی با سردار و بشیر
مایه تأثر و تاسف است که سردار جبهه های جنگ، امانتدار خون شهدا وایثارگران، نماینده ستاره نشانان جنگ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنون ریاست محترم شورای اسلامی شهر ساری تا بدینگونه با تاخیر وارد گود سخن از انتخابات شورا شدند.
سرور من ،سردار ما
اکنون که پس از مهر ابطال هیئت نظارت و هیئت اجرایی شهرستان ساری زبان به سخن گشوده اید شایسته بود خود را فراموش می کردید ودر لباس نماینده مردم شهر در این باب سخن می راندید.
تا مبادا اذهان شهر که همه شهادت برتخلفی آشکار میدهند گمان دیگر برنیت شما برند.
سردار ما، آشپزخود اذعان برشوری آش دارند! لطفا قاشقی بچشید تا مبادا درپاسداری ازحقوق مردم شهر دچار اشتباهی شوید.
نگرش درست وبی پیرایه شما مانع از فرصت طلبی قلم هایی خواهد شد که قلم خدمت را شکسته و پای در رکاب ماهی گیری از آب گل آلود نهاده اند. / صدای ساری
امانت داری به سبک سالهای مقدستان امید ماست.
برادر کوچک شما،فرزند ساری
سعیدبهاری اردشیری
false
true
true
true





































