×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ احمد نقی پور مدیر شعب بیمه آسیای مازندران در ایام‌الله دهه فجر و ۴۰ سالگی انقلاب در جمع دانش آموزان استثنایی حاج احمد خلیلی ساری ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، با بیان این مطلب که معلولان به ترحم نیازی ندارند بلکه نیازمند احترام هستند که می تواند نقش بسزایی در خودباوری و بروز توانمندی های فراوان این قشر داشته باشد گفت : اگر دانش آموزان با نیازهای ویژه در برخی موارد محدویت هایی دارند ولی میتوانند با توکل به خدا و همت ، فرصت های ارزنده ای را برای خود ایجاد کنند.

وی افزود معلمانی که به دانش آموزان معلول خدمت میکنند سراسر کار و تلاش این همکاران ، سرشار از عشق و سرزندگی است .

 نقی پوربا بیان این مطلب که امروز فرصت مناسبی برای شناسایی استعداد و توانایی های این قشر از جامعه است گفت: بیمه آسیا با تمام وجود در خدمت این نوع دانش آموزان با نیازهای ویژه که به حق مستحق کمک می باشند از هیچ طریقی کوتاهی نمیکند .

وی یادآور شد: برای رسیدن به موفقیت یک درصد استعداد لازم است و ۹۹ درصد تلاش و کوشش لازم است و باید تلاش کنیم تا به توسعه و موفقیت برسیم.

وی افزود: توانمندی های فراوانی در فرزندان و دانش آموزان استثنایی و معلول ما وجود دارد و باید این توانمندی ها به جامعه نشان و استقبال شود.

نقی پورهمچنین از معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه بعنوان معلمین دلسوز یاد کرد و عنوان داشت : معلمان شاغل در مدارس استثنایی از دلسوز ترین و کارآمدترین معلمان هستند.

نقی پوراز تلاش  و خدمات ارزشمند قشر فرهنگی به خصوص فرهنگیان استثنایی را در امر آموزش و تربیت نوباوگان و فرزندان دانش آموزو توفیقات آینده سازان در عرصه های علمی ، فرهنگی و تربیتی را نتیجه فداکاری ها و مجاهدتهای معلمان ذکر کرد و گفت : با توجه به خواسته ها و نیازهای اساسی فرهنگیان در واقع اهتمام به کل نظام موجب موفقیت های بیشتر تعلیم و تربیت در جامعه اسلامی ایران خواهد شد

در پایان این بازدید بخشی از لوازم التحریر مورد استفاده دانش آموزان استثنایی توسط نقی پور مدیر شعب بیمه آسیا استان مازندران به آنان اهداء و با دانش آموزان همراه با یه عکس یادگاری با آنان همدردی کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false