×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، در ایام‌الله دهه فجر و ۴۰ سالگی انقلاب، آیین مشعل گردانی با حضور مردم، ورزشکاران، قهرمانان ،دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان سیمرغ در سالن شهید کشوری کیاکلا اجرا شد.

مجتبی حبیب‌نژاد فرماندار سیمرغ در این برنامه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی سپری می‌کنیم که استکبار جهانی با نقشه‌ها و طرح‌های شوم خود سعی کرد انقلاب اسلامی را به‌زانو درآورد اما ملت انقلابی ما باشکوه‌تر و باعظمت‌تر از سال‌های قبل در برنامه‌های انقلاب حضور پیدا می‌کنند.

این مسؤول بابیان اینکه به آرمان‌های انقلاب که توانسته همچنان پس از چهل سال استوار بماند افتخار می‌کنیم، گفت: انقلاب اسلامی طی چهل سال اخیر همواره سیر صعودی را طی کرد علی‌رغم اینکه سعی کردند اقدامات و توانمندی‌های نظام را تضعیف کنند.

فرماندار سیمرغ بابیان اینکه دشمن سعی کرد احساس یاس و ناامیدی ایجاد کند، تصریح کرد: حضور حداکثری ملت ایران سبب شد همه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

وی ادامه داد: مطمئن هستم امسال هم برگ زرین دیگری به‌عنوان افتخار بر دیگر افتخارات اضافه می‌کنید.

حبیب‌نژاد با اشاره به اینکه اهدافی که امام خمینی در سال ۵۷ انقلاب را آغاز کرد و به پیروزی رسید در حال اجرا است، اظهار کرد: همه ملت‌های مصلح که مقداری انصاف داشته باشند اذعان می‌کنند انقلاب اسلامی ایران توانسته است برای صدور انقلابش سدهایی را بشکند و از سدهایی عبور کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false