false
به گزارش رخداد شمال ؛ سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران گفت: طبق شنیدهها هیچ زنی به عنوان وزیر در کابینه دولت دوازدهم حضور نخواهد داشت و حضور زنان به معاون وزیر ختم میشود.وی با بیان اینکه فراکسیون زنان مجلس با شهیندخت مولاوردی معاون رئیسجمهور در امور زنان و خانواده جلساتی درباره موضوعات مختلف برگزار کرده، ادامه داد: با معاون رئیسجمهور تاکنون درباره انتخاب زنان در کابینه رایزنی نشده است.نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: گویا ارادهای برای انتخاب زنان در کابینه دوازدهم وجود ندارد./تسنیم
false
true
true
true





































