false
به گزارش رخداد شمال ؛ ۴ استاندار دولت تدبیر و امید به دلیل تخلفات انتخاباتی برای دومین بار به دادسرای تهران احضار شده اند.
علاوه بر این ۴ استاندار رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز به اتهام تخلفات انتخاباتی به دادسرای تهران احضار شده است.
اعلام جرم کننده این مقامات دولتی، شورای نگهبان با استناد به گزارش های هیات نظارت بر انتخابات بوده است.
طبق قانون، رسیدگی به پرونده استانداران سرارسر کشور و مقامات کشوری در دادسرای کارکنان دولت تهران صورت می گیرد.
پیش تر شورای نگهبان از پیکیری تخلفات انتخاباتی خبر داده بود./عصرایران
false
true
true
true





































