×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ ۴ استاندار دولت تدبیر و امید به دلیل تخلفات انتخاباتی برای دومین بار به دادسرای تهران احضار شده اند.

علاوه بر این ۴ استاندار رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز به اتهام تخلفات انتخاباتی به دادسرای تهران احضار شده است.

اعلام جرم کننده این مقامات دولتی، شورای نگهبان با استناد به گزارش های هیات نظارت بر انتخابات بوده است.

طبق قانون، رسیدگی به پرونده استانداران سرارسر کشور و مقامات کشوری در دادسرای کارکنان دولت تهران صورت می گیرد.

پیش تر شورای نگهبان از پیکیری تخلفات انتخاباتی خبر داده بود./عصرایران

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false