×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ کارخانه تازه تأسیس بهار خواب تولید کننده تشک های تخت خواب ابر و اسفنج واقع در شهرک صنعتی شماره یک ساری که بر اثر فعالیت‌های انسانی دوم تیرماه دچار حریق شده بود ، در کمتر از ۴۰ روز ۱۰میلیارد ریال را توسط شخص مدیر عامل بیمه آسیا به عنوان پیش پرداخت دریافت نمود.

مسعود بادین ، مدیرعامل بیمه آسیا پس از تحویل چک ۱۰میلیارد ریالی به آریالای علی قاسمی مدیر عامل شرکت بهار خواب در محل کارخانه به خبرنگار ما به قدمت ۶۰ ساله بیمه آسیا اشاره کرد و گفت که همه واحد های تولیدی و صنعتی سرمایه ملی محسوب می شوند و پرداخت خسارت به موقع به عنوان مهمترین شاخص رضایتمندی همواره رویکرد بیمه آسیا است.

مدیرعامل بیمه آسیا با بیان اینکه ارزیابی سریع خسارت و پرداخت زودهنگام در واقع اعتماد جامعه به صنعت بیمه است ، افزود: بررسی زودهنگام خسارت و پرداخت آن یک امر ضروری در جهت رونق تولید است.

بادین توضیح داد: پرونده خسارت واحد تولیدی بهار خواب ساری هنوز به مرحله نهایی نرسیده است ،اما بیمه آسیا با پیش پرداخت ۱۰ میلیارد ریالی ، خواهان از سر گیری فعالیت این واحد تولیدی است.

مدیر عامل بیمه آسیا تصریح کرد: سرمایه گزاران واحد های تولیدی هرگز نباید دچار مشکل شوند چرا که مسئولیت حفظ کارگران و تولید همواره مورد تاکید است .

بادین با بیان این نکته که بقیه خسارت نیز در اسرع وقت پس از نهایی شدن پرونده پرداخت می شود ، گفت : خسارت های سنگین به دلیل عمق خسارت وظایف ما را سنگین تر می کند و تامین رضایت مندی مشتریان بزرگ همواره مورد اهتمام همه کارکنان بیمه آسیا است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false