×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر مسعود بادین مدیرعامل شرکت بیمه آسیا ایران ، اعضا هیات مدیره و با همراهی دکتر گلچوب مدیرکل اقتصادی استانداری استان مازندران ، رشیدیان قائم مقام بیمه آسیا ، سهرابی رئیس منطقه شمال کشور و مسئولین استانی ضمن بازدید از بزرگترین کارخانه صنعتی بهار خواب شهرستان ساری و بررسی روند بازسازی و فرایند بازگشت به تولید این واحد ، چک خسارت وارد شده تحویل مدیر کارخانه شد.

بیمه آسیا

پرداخت خسارت به کارخانه تازه تأسیس بهار خواب تولید کننده تشک های تخت خواب ابر و اسفنج واقع در شهرک صنعتی شماره یک ساری که دوم تیرماه دچار حریق شده بود ، در ۲ مرحله نهم مرداد و دوم آبان ماه با حضور شخص مدیر عامل بیمه آسیا به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال انجام شد.

بیمه آسیا

مسعود بادین ، مدیرعامل بیمه آسیا کشور پس از تحویل چک ۱۰میلیارد ریالی در نهم مرداد ماه بار دیگر در تاریخ دوم آبان چک ۳۰ میلیارد ریالی را در حضور نماینده استاندار مازندران به علی قاسمی مدیر عامل شرکت بهار خواب در محل کارخانه تحویل داد.

بیمه آسیا

مدیر عامل بیمه آسیا به خبرنگار ما گفت که پرداخت خسارت به موقع به عنوان مهمترین شاخص رضایتمندی همواره رویکرد بیمه آسیا است و نمونه بارز پرداخت خسارت به سیل زدگان و این کارخانه است.

بادین با بیان اینکه ارزیابی سریع خسارت و پرداخت زودهنگام در واقع اعتماد جامعه به صنعت بیمه است ، افزود: بررسی زودهنگام خسارت و پرداخت آن یک امر ضروری در جهت رونق تولید است.

مدیر عامل بیمه آسیا توضیح داد: پرونده خسارت واحد تولیدی بهار خواب ساری در سریعترین زمان نهایی شد که بیمه آسیا با پیش پرداخت ۱۰ میلیارد ریال به عنوان علی الحساب و ۳۰ میلیارد ریال در مرحله دوم به این واحد تولیدی پرداخت شد.

بادین تصریح کرد: سرمایه گذاران واحد های تولیدی هرگز نباید دچار مشکل شوند چراکه مسئولیت حفظ کارگران و تولید همواره مورد تاکید است .

بیمه آسیا

مدیر عامل بیمه آسیا با بیان اینکه سیلاب بهاری خسار زیادی را بر بخش های مختلف زیربنایی کشاورزی ، صنعتی و خدماتی کشور وارد کرده است گفت: بیمه آسیا در هشتمین روز عید امسال اولین خسارت را پرداخت کرد.

بادین ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده تا کنون ۲۱۰میلیارد ریال خسارت ناشی از سیلاب به مشتریان پرداخت کرده است .

مدیر عامل شرکت بیمه آسیا با بیان اینکه هفت میلیون نفر تحت پوشش بیمه آسیا هستند گفت که در شش ماهه امسال ۴۰درصد حق بیمه تولیدی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است .

بادین افزود: شرکت با مدیریت و کنترل دقیق تر در پرداخت خسارت در رشته های مختلف بیمه ای در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲٫۵ درصد کاهش داشته است.

بادین توضیح داد: کاهش پرداخت خسارت به معنی ناتوانی در پرداخت نیست بلکه شرکت بیمه آسیا طبق اعلام سازمان بیمه مرکزی در سطح درجه یک پرداخت ها قرار دارد چراکه سال گذشته به طور متوسط روزانه هشت میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان خسارت پرداخت شده است.

مدیر عامل بیمه آسیا با بیان اینکه ارزیابان خسارت شرکت همواره باید با رعایت اصول حرفه ای در کاراعتماد بیمه گذاران را افزایش بدهند ، گفت: امانت داری ، عدالت و صداقت ارکان ارزیابی خسارت است که ارزیابان باید به آن توجه جدی داشته باشند چراکه با این رویکرد می توان خطر پذیری بالا را به نتیجه مطلوب رساند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false